Op 21 juni 5 x feminized WSS skunk zaadjes binnengekregen, gelijk alle zaadjes tussen 8 velletjes nat papier en 2 schoteltjes boven en beneden om te laten ontkiemen.. Ik wil ze vanavond verpotten, met behulp van http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...m-experimentje Monty's kiem methode. 3 zijn er ontkiemd en zal daar gelijk ff foto's van posten. De overgebleven 2 zijn wel open en er begint wat uit te komen dus nog ff duimen! Enige is dat de wortel is samengegroeid met het papiertje dus ga proberen met een pincet zo voorzichtig mogelijk de dames over te brengen.
Dit is m'n eerste keer, zou graag 2 planten in mijn kozijn willen laten groeien, omdat ik het gevoel heb dat dat sowieso iets gaat worden.. De bedoeling van de andere 3 is dat ze ergens buiten komen te staan, als guerilla-movement . Grond ook gehaald, post gelijk ff foto v d samenstelling.
Feedback altijd welkom en zeer gewaardeerd! 1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
Dit is m'n eerste keer, zou graag 2 planten in mijn kozijn willen laten groeien, omdat ik het gevoel heb dat dat sowieso iets gaat worden.. De bedoeling van de andere 3 is dat ze ergens buiten komen te staan, als guerilla-movement . Grond ook gehaald, post gelijk ff foto v d samenstelling.
Feedback altijd welkom en zeer gewaardeerd! 1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
Comment