Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgroei scorg 1e 5 weken onder 4x55W TL, 11L potten, 2xAK47 2xBB 2xBBxWW 2xSuperBud 1xDP

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voorgroei scorg 1e 5 weken onder 4x55W TL, 11L potten, 2xAK47 2xBB 2xBBxWW 2xSuperBud 1xDP

Korting op 420shop
    Beste medegrowers,

Ben van start met 2xAK47 2xBigBud 2xBigBudxWW 2xSuperBud 1xDurban Piosson vrouwelijk zaad voor te laten groeien voor de 1e ronde scorg.
    Dus dat word toppen

Dames staan in 80x80x140 homebox, afzuiging 200m3 4x55 watt TL licht in Biocanna aarde, samem met de BioBizz complete voedings lijn.

Aangezien ik mijn setup van mijn bloeihok waarschijnelijk nog gaan aanpassen gaat dit verslag alleen over het voorgroeien van de dames.

Dames zijn nu 1 a 2 dagen boven de grond.

Vanaf vandaag ga ik de groeiweken tellen. Mijn Ph is altijd rond 7 geweest, ik weet die en biokweek maar deze kweek zuur ik af met cintroen om de ph rond de 6 te krijgen.
    Als deze nu 7 is moet dan naar 5 afzuren om rond de 6 mijn grond te krijgen? of gewoon 6 geven en dan komt het vanzelf goed?
    Attached Files

Re: Voorgroei scorg 1e 5 weken onder 4x55W TL, 11L potten, 2xAK47 2xBB 2xBBxWW 2xSuperBud

hee,

Ik heb ook bb x ww heb jij hier al ervaring mee?

groetjes,
    Small
    One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Re: Voorgroei scorg 1e 5 weken onder 4x55W TL, 11L potten, 2xAK47 2xBB 2xBBxWW 2xSuperBud

Als je Bio Terra Plus
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@small, nee geen ervaring. jij wel wat is je topic?

@qnq, maak met citroen ook het bodemleven kapot? Ik zit te denken de helft af te zuren andere helft niet om het verschil te zien. Dit omdat mijn water en bodem steed een ph van 7 aangeeft? geeft echt geen probleem bij bio?
        Het is zoiezo zonde van de smaak denk ik, ben geen citroen fan. BioBizz had een goede smaak vandaar de keuze, en de biocannalijn lijkt me niet compleet genoeg altijd tekorten.

Ik heb geen idee waarom dat kan, erg nat is de aarde niet. Maar de aarde in de zak zit ook beetje mos door hen het is canna bio aard.
        IMG_2993.jpgIMG_3006.jpgIMG_3005.jpg

Kalk ziet er ook niet door de grond.

Ik heb nog 150 liter van deze grond liggen voor die ronde wil de aard gaan mixen met
        perliet 30%
        pre-mix 5%
        wormhumus 10%
        zo ik hierdoor hun ook nog kalk moet zijn mixen?

Veder maak ik gebruik van compleet biobizz lijn incl fishmix en alg-a-mix en bioheaven groei en bloei en topmax.
        Last edited by exmember16357; 2 July 2012, 15:44.

Comment

Niemand een antwoord

Comment

Bio Terra Plus is voorbemest met alle noodzakelijke biologisch gecertificeerde elementen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Duidelijk qnq van het afzuren. eene helft wel andere helf niet alleen gaat die dan erg veel cintroen kosten nog even afwegen.

De aarde kwam zeik nat aan vanuit de growshop. Ik heb toen even laten staan drogen in de potten 3 dagen voor zaaien goed gewater met voeding.
              De foto's die je ziet is van net na het water geven 1.8l op 9 kleine dames.
              Nu kleine weekje geen water geven en staan er aardige bij. Binnnekort foto update.

Ik ga deze dames later nog in 18l zetten die aarde meng ik met:
              perliet 30%
              pre-mix 5%
              wormhumus 10%

Heb je hier ervaring?

Comment

Ruim 1 week boven de grond.
                Attached Files

Comment

gaat de goede kant op !
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Je hebt denk ik ook bloeilampen voor in die 4 x 55W, mocht je daarmee willen afbloeien natuurlijk.
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Nope, bloeien doe ik altijd onder hps!

Comment

Ben trots op mijn dames
                        Attached Files

Comment

ik ga deze ronde wel afbloeien onder 2 x 55watt tneon volgende ronde komt er nog een 2 x 55 watt bij en ga ik voor groeien en stekken onder de daarvoor bedoelde lampen is wel micro
                          maar ze gaan erg lekker
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Ervaring met TL dus, mocht ik vragen krijgen tijdens mijn groei weet ik waar ik moet zijn.

Comment

Ruim 2 weken boven de grond, de eerste 2 dames getopt vandaag.
                              Helaas groeien ze niet allemaal even snel.
                              Eentje is een beetje raar, zal deze weg doen of gewoon veder gaan?IMG_3158.jpg
                              IMG_3155.jpgIMG_3159.jpgIMG_3162.jpgIMG_3166.jpg

Veder staan ze er lekker groen bij

Comment

Bezig...
                              X