Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgroei scorg 1e 5 weken onder 4x55W TL, 11L potten, 2xAK47 2xBB 2xBBxWW 2xSuperBud 1xDP

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Voorgroei scorg 1e 5 weken onder 4x55W TL, 11L potten, 2xAK47 2xBB 2xBBxWW 2xSuperBud

ik zeg altijd niet zo snel de hoop verliezen weghalen kan altijd nog natuurlijk !

verder staan ze er netjes bij !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Re: Voorgroei scorg 1e 5 weken onder 4x55W TL, 11L potten, 2xAK47 2xBB 2xBBxWW 2xSuperBud

Ik denk dat het TMV virus en dat je er niks aan kan doen.
      Een ruimte van 150x150 kan ook vol zetten met 8 dames komt die ook wel lekker vol in de scorg

Comment

4de week van de groei onder tl op CannaBio aarde met Biobizz voedinglijn compleet.
        Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg zijn, er is duidelijk en tekort maar welke?
        Attached Files

Comment

Is dat een afgezuurde ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nee QnQ, ik besloten om toch niet af te zuren, geen enkele is afgezuurd.
            Dames hebben wel redelijk warm gestaan een tijdje, 30 graden lv 40 tot 60%.
            De afgelopendagen ging de temp terug naar 28 graden en nu vertonen te zit, somsige zeggen overveoding...?

Comment

Ik zie niet dat ze last van de warmte hebben, en overvoeding, tja, het zou kunnen, ik zie wel wat bruine bladpuntjes.
              Maar vooral onderop, het blad verder naar boven lijken de bladpuntjes groen toch ?
              Die gele 'wolkjes' in het blad duiden wel op een tekort/blokkade, van Mg misschien ?
              Ik zou de voeding een keertje overslaan, en in plaats daarvan alleen water en een goeie sproeibeurt met fishmix geven.
              Met de complete Biobizz lijn zou je eigenlijk geen tekorten moeten zien. Een blokkade zou wel kunnen.
              Je geeft ook Alg-a-mic en Bio heaven toch ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QNQ beankt voor het meedenken.
                Ja ik gebruik alles van biobizz, incl heaven en fishmix en alg-a-mic.
                Bladpuntjes naar onder zijn wel groen.
                Ik dacht ook MG te kort om dat de grond maar voor 1 week voeding had en geen kalk bevatten. Dus hebben ze 2 sproeibeurten gehad met bitterzout een eentje met fishmix in een week tijd.
                Lamp hoger gezet, TL toch maar even op 15cm gezet het zijn 2 armeturen van 2*55W dus op 80x80x140 220w TL vermogen ik denk dat met zoveel vermogen in een kleine ruimte ze hoger dan 5a10 cm kunnen worden gehangen. 15 a 20 cm i.v.m. met warmte...?
                Ik zal ze elke water geven en 2 keer per week inspuiten met fishmix. Dit een week lang. Ik geef de spuitenbeurten altijd zo'm 5 min voordat de lamp uit gaat is dit goed of kan beter als het licht echt uit is, ik wil ze eigenljk snacht niet storen.

Andere idee / opmerkingen zijn altijd welkom

Comment

Foto na 2 water beurten.
                  Wat vinden jullie ervan?
                  Attached Files

Comment

Comment

Ja het schommelt tussen 21 en 30 graden en lv van 30 tot 60 %.
                      Ziet het probleem niet, heb al vaker voorgroeit in deze tent met lampen.
                      Ik ziet dat ze bij trekken als de lamp om gaat en ze enkele water krijgen.

Comment

ziet er mooi uit,
                        Ik heb ook bb x ww, ze gaan supper hier!
                        Ze schieten echt de grond uit en stengels zijn supper gezond en dik.

mooi plantje!
                        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

ongeveer 5 weken TL gehad van naar het echt hok toe.
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...50x200-100-BIO!!
                          Dit is meteen het einde van dit topic
                          Bedankt voor het meedenken allemaal!
                          Attached Files

Comment

Bezig...
                          X