ik ben jackstare, en zo is mijn avontuur begonnen
ik ben dus uit belgie en tijdens een dagje stappen in sluis ben ik op het idee gekomen om eens zelf een kweekje te prob
ik woon op een duplex appartement dus in de tuin kweken was geen optie
ik heb wel een rommelkamer en daar is het allemaal begonnen
zonder lampen en alle ander materiaal die je normaal zou gebruiken bij een meer professionele kweek
ik heb daar een normaal veluxraam ( klapraam ) aan de zuidkant en ik vind persoonlijk dat ik niet slecht bezig ben
door het op deze manier te doen, toch had ik graag de mening van wat mensen die er meer van kennen als ik
dit is namelijk de eerste keer dat ik dit doe
zaadjes zijn van royal queen seeds en is de special kush #1
de start ongeveer een week na ontkiemen op 25 april 2012
IMG_0004.jpgIMG_0006.jpg
ik heb gewone universele potgrond gekocht en ze na enkele weken verpot naar een 3l potje
IMG_0009.jpgIMG_0012.jpg
al redelijk snel werden deze potje ook te klein en zien ze er zo uit
IMG_0017.jpgIMG_0016.jpg
omdat ze zo snel groeien ben ik nog een laatste keer toegekomen aan verpotten naar en 25l pot
IMG_0020.jpgIMG_0021.jpg
en nu nog een paar foto's van het verdere groeiproces
IMG_0023.jpgIMG_0024.jpg
en zo zien ze eruit op 1 juli 2012
en zijn ze ongeveer 1m70 met pot bijgerekend
100_0780.jpg100_0784.jpg100_0785.jpg
en hoe u natuurlijk op de hoogte van de verdere verloop van mijn tot nog toe gelukte kweek
ik ben dus uit belgie en tijdens een dagje stappen in sluis ben ik op het idee gekomen om eens zelf een kweekje te prob
ik woon op een duplex appartement dus in de tuin kweken was geen optie
ik heb wel een rommelkamer en daar is het allemaal begonnen
zonder lampen en alle ander materiaal die je normaal zou gebruiken bij een meer professionele kweek
ik heb daar een normaal veluxraam ( klapraam ) aan de zuidkant en ik vind persoonlijk dat ik niet slecht bezig ben
door het op deze manier te doen, toch had ik graag de mening van wat mensen die er meer van kennen als ik
dit is namelijk de eerste keer dat ik dit doe
zaadjes zijn van royal queen seeds en is de special kush #1
de start ongeveer een week na ontkiemen op 25 april 2012
IMG_0004.jpgIMG_0006.jpg
ik heb gewone universele potgrond gekocht en ze na enkele weken verpot naar een 3l potje
IMG_0009.jpgIMG_0012.jpg
al redelijk snel werden deze potje ook te klein en zien ze er zo uit
IMG_0017.jpgIMG_0016.jpg
omdat ze zo snel groeien ben ik nog een laatste keer toegekomen aan verpotten naar en 25l pot
IMG_0020.jpgIMG_0021.jpg
en nu nog een paar foto's van het verdere groeiproces
IMG_0023.jpgIMG_0024.jpg
en zo zien ze eruit op 1 juli 2012
en zijn ze ongeveer 1m70 met pot bijgerekend
100_0780.jpg100_0784.jpg100_0785.jpg
en hoe u natuurlijk op de hoogte van de verdere verloop van mijn tot nog toe gelukte kweek
Comment