alien contest 002.jpg allehoppa daar gaan we weer dit keer de buiten contesd van vriend alien ik ben een van de gelukkige die mogen mee doen nu heb ik van alien man alles al een tijt je in huis nog maals dank u alien een 3 tal weeken heb ik het zaad in zaai en stek grond gedaan lekker op het teras gezet ik heb ze wad wortel stimu gegeeven en met vakantie vertrokken nu ben ik juisd trug tuis ik dacht er zal niets gegroed zijn maar nee ze 3 van de 4 dames waaren boven nu zag ik gelijk aan de onder zijde de wortels er uit hangen dus heb ik er 2 al samen in 1 11l pot gezet de andere is een na kommertje denk ik die is de helfd klijner alien contest 011.jpgde andere 2 die samen staan zijn al aan node 4 bezig nu dus die gaan lekker he alien contest 010.jpgalien contest 011.jpgalien contest 004.jpgalien contest 005.jpgalien contest 006.jpgalien contest 007.jpg dit is het na kommertje ik ga haar komme de week ook over potten ze ik zit er aan te denken om het nakommertje te verduisteren alien contest 003.jpgalien contest 009.jpg dan kunne de 2 ander de heele kontesd door gaan aja mag ik jullie nog de waak hond van de planten voor stellen alien contest 013.jpg genaamd alien grt uit het bos
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
alien contest ala flibbus
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
Comment