Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x PP Ds120 400 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

10 x PP Ds120 400 watt

Korting op 420shop
    Hallo mensen, ik ben inmiddels 3 weken bezig met het groeien van mijn dames en heb nog veel vragen vandaar dat ik een verslag ga maken.

mijn opstelling is:

1x Hamerslag reflector kap
    met fancontroller (klimaat beheersing)

1x Schakelkast

zoals ik al zei ik ben al 3 weken bezig maar ik krijg alleen maar meer vragen.

hier een paar foto's:

IMG_0435[1].jpgIMG_0434[1].jpgIMG_0432[1].jpg

Re: 10 x PP Ds120 400 watt

Hier bij dan meteen een paar vragen:

1= kan ik nog dieven (aangezien ze al 3 weken in de bloei staan?)
    2= Hoeveel water moet ik ze gemiddeld geven per dag
    3= wat is de juiste lv?

Alvast bedankt

Comment

Mijn bladeren beginnen bij de steeltjes ook al wat paars te worden

IMG_0456[1].jpg

IMG_0455[1].jpg

iemand enig idee hoe dit kan? en wat ik er nog aan kan doen?
      Last edited by jilles123; 9 July 2012, 14:59.

Comment

wat is je dag en nacht temperatuur ?
        lijkt erop dat ze het misschien wat fris hebben gehad ?
        of een teken van stress ?
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
          wat is je dag en nacht temperatuur ?
          lijkt erop dat ze het misschien wat fris hebben gehad ?
          of een teken van stress ?
          Met het licht aan is de temperatuur ongeveer: 27/28 graden
          met het licht uit is de temperatuur ongeveer: 19/20 graden.
          kan het ook komen van dat ik de plantjes soms al ze in het donker staan even er uit haal om ze op lengte te rangschikken?
          en heb je ook enig idee hoeveel water met voeding ze nu ongeveer moeten hebben vandaag is 4de week bloei?

alvast bedankt en wachtend op je reactie!

Greets Jilles

Comment

hun nachtrust mag niet verstoord worden kan je stress van krijgen
            ronddraaien en verplaatsen kunnen ze ook stressvol vinden
            ik hou minder als op het schema aan mijne drinken nu ongeveer anderhalve liter op 3 dag 2de week bloei
            je moet gewoon voelen of hij droog genoeg staat om water te geven vingerdiepte droog dan watergeven nog vochtig dan nog een dagje wachten
            maar laat ze iig in de donkere periode met rust anders gaat het fout !
            nu zijn het nog rode steeltjes straks gaan ze misschien gewoon weer de groei in

Comment

Oke dan ga ik daar vanaf nu rekening mee houden. wanneer geef jij je dames water dan? net voor dat het licht aan gaat ofzo?
              en heb jij ook enig idee hoe ik de luchtvochtigheid naar beneden krijg want die van mij geeft aan RV 71 (ik neem aan de rv het zelfde is als lv) Super bedankt voor je hulp!

Greetings Jilles
              Last edited by jilles123; 10 July 2012, 18:28. Reden: OMG ligt met een g stupid

Comment

ik geef ze meestal water als ze gaan slapen
                ik geef ook van onderen water om de lv iets te doen stijgen aangezien ik met zon 30 - 35 % zit zet gewoon 1,5 cm water in mijn hok
                lv naar beneden krijgen afzuiger volgas zetten of vochtvreters plaatsen hoe meer en hoe groter je dames zijn hoe lastiger het word je lv te controleren

Comment

Hmm dat gaat em bij mij niet worden aangezien ik niet een ochtend mens ben en vaak middags moet werken. Is het dan beter dat ik het een half uurtje voor dat het licht aan gaat doe ofzo? Over de lv: afzuiger staat al volgas ik werk in een bouwmarkt dus zal eens zien of ik daar wat voor een zacht prijsje op kan snorren ten aanzien van vochtvreters etc

Ik zal vanavond wel weer ff paar fotos maken

Groeten Jilles

Comment

Jilles,

Best water geven dan uurtje voor het licht aangaat. Je kan voor de watergift je potten eens 'wegen'. Je heft gewoon een droge pot en een natte pot op om het verschil tussen die twee te voelen, eens in de pot vingeren kan ook om de vochtigheid van het substraat te weten. Of als je er helemaal geen aanleg voor hebt een paar tensiometers aanschaffen. Beste is ook zoals hierboven al gezegd om je planten zo weinig mogelijk te storen tijdens hun nachtrust. Laat ze ook op de plaats staan die ze hadden in je tent of hok. LV moet je in deze fase nog niet echt mee inzitten, het is pas als ze al ferme buds hebben dat je de LV lager moet houden om toprot tegen te gaan. Ieder hokje of tentje heeft z'n eigen klimaat, afhankelijk vanwaar deze geplaatst is bij de kweker... Je kan meestal geen twee setups met elkaar vergelijken, tenzij het natuurlijk in een gecontroleerde labo-omgeving gedaan wordt.

Grtz

Comment

Mensen als eerst hartstikke bedankt voor jullie tips/trucs ik ben hier heel erg wijs mee.

@john007 ik twijfel niet aan jouw mening/uitspraak maar kan je me vertellen waarom je het beste gewoon op hun plek moet laten staan? het is nu een klein uurtje voor dat de lampjes aan gaan dus ik zal ze zo water geven en dan meteen ff wat fotos maken oke!

Greets en nogmaals bedankt.

Comment

Nou zoals beloofd de foto's IMG_0466[1].jpg
                        IMG_0465[1].jpg
                        IMG_0467[1].jpg
                        IMG_0468[1].jpg
                        IMG_0469[1].jpg
                        IMG_0471[1].jpg

IMG_0474[1].jpg
                        IMG_0458[1].jpg

Comment

nog 1 vraag: op foto 2 van hier boven zie je dat het blad op sommige plekken licht groen is wat is dit en moet ik me zorgen maken

Greetings

Comment

euhm Jilles, je mag ze gerust uit halen om water te geven, maar ik bedoelde dat je ze dan best dezelfde plaats teruggeeft als ze stonden, omdat ik ergens iets las van op grootte rangschikken dacht dat je bedoelde dat je ze roteerde van plaats...

Comment

Dat klopt ja ik sorteer ze op maat zodat er niet een kleine tussen de grote staat!! Kan je je mening ook nog eens geven over de vorige foto's Greets jilles

Comment

Bezig...
                              X