Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde pret in huize Rebel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aarde pret in huize Rebel

Update

Dag 21 groei, waarvan 14 dagen onder 72W TL-8 en 7 dagen Grolux.

De dames hebben een beetje last gehad van het teveel aan water geven gisteren (ik weet nu wat er max. in die p13 en p9 potjes kunnen ) dus vandaag slaan we maar even over. Ik alleen maar een regenbuitje erover heen laten fietsen zodat ze iig lekker fris blad krijgen want de temp. in het hok is aan de hoge kant met 32,3 op het hoogst gemeten. Das wel een nadeel van een zolder.....

Ik geef ook sinds gister canna vega mee, heb de helft van de dosis gegeven dus 25ml op 10L

PH water= 5.7
    EC water= 1.1

Hier de kleintjes die al aardig de groei te pakken hebben

En hier wat foto's door een kiertje bij de deur na de regenbui en een foto van de bulb die net opstart is wel apart gezicht

Dat was het weer, toedele doeky

Comment

ziet er goed uit hoor !
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Hey man, wat zien ze er goed uit Ik zie dat je ph 5.7 is? Ik zuur nu af tot 6.0 a 6.1 maar ik mag dus nog iets dieper gaan zie ik? Proficiat met je mooie plantjes in ieder geval

Comment

Super rebel die schieten aardig op
          sigpic

Comment

@Audio
            Thx kerel, op de foto's zie je toch iets minder de kleur verschillen. Maar dat is ook het enige wat ik te zeuren heb .

@snowkie
            Thx, maar als je planten het goed doen op de PH die je nu geeft dan zou ik niets veranderen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet meer ga afzuren want ik kreeg het idee dat ze het lekkerder vinden zonder afzuren. Maar tijd zal het leren.

@Bub
            Thx m8, ze gaan tot nu toe redelijk goed voor de eerste keer weer op aarde na een zeer lange tijd hydro.
            --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
            Update

Dag 26

De planten zijn zaterdag verpot naar 11L potten met Gold Label light mix, en daarna met 1100ml ingewaterd met canna terra vega, root stim, enzymes+ en excelerator. Het werd ook wel tijd om ze over te potten want de potjes zaten al aardig vol met wortels en de aarde was aardig droog in de potjes. Heb wel bij een paar planten blad ertussen zitten met een lichte verkleuring zitten (zie foto hieronder) en weet niet zo snel wat het kan zijn.....misschien weet iemand hier het. Dacht eerst voeding te kort maar het wordt niet slechter maar ook niet beter....erg vaag.

Verder heb ik zondag de klok op 12/12 gezet dus de dames zullen nu gauw groter worden en de Power Bud heeft al haar geslacht laten zien nu is het wachten op de rest. Denk dat ze niet lang op zich laten wachten omdat ze 3 1/2 week heb voor groeid waarvan de helft onder HPS dus we zullen zien.

De foto's vertellen de rest. Gaat me nog redelijk goed af tot nu toe ik hoop dat het de hele kweek zo blijft....

Grtz

Comment

Nais dude die gaan mooi man
              Wat de verkleuring kan inhouden kan ik helaas niet veel over zeggen

Afzuren ga ik derest van de run ook niet meer doen, als ik vergelijk met die ene plant die buiten staat
              die staat volledig stress vrij en mooi groen en die krijgt geen afgezuurd water.
              1 x in de week een 10ltr gieter met bacto's en wat groei voeding that's it.

es kijke of het binnen ook zo zal lopen de rest van me run

Jij succes verder met de run

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Je start met voeden van je planten en wat gebeurt er je bladeren gaan geel worden waarom al gaan voeden als ze geen te korten hebben.
                God was never on your side..

Comment

5.7 is veel te laag op aarde. 't Is geen hydro. Blokkade door verkeerde pH in je medium.
                  Ik zie ook wat verbranding in de puntjes van de bladkarteltjes.

Eerst leren lopen, dan rennen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Last edited by THC Dude; 7 August 2012, 11:20. Reden: onnodige tekst weg gehaald

Comment

Zou het niet kunnen dat het aan de genetica ligt.. ?
                      voor de rest gaat het super canna

Verse broek zal ze wel goed doen, hebben ze weer plaats kunnen ze nog groter worden ^^

grtz
                      sigpic

Comment

@bubba
                        Denk dat ik veel te laat ben begonnen met voeding geven en ze gingen van 1 1/2 week 72W TL naar 400W HPS en pas na 1 1/2 week voeding gehad en de PH te laag dus alles bij elkaar komt het voor mij op voeding te kort. Ben nu voeding aan het meegeven want het is maar light mix waar ze nu in staan dus we zullen zien van de week of het weg trekt en dat het zo blijft.

Kleine update;

Moet helaas 4 planten weg halen, omdat ik volgens de vrijstellings afspraak er maar 5 mag hebben (de een zegt dit de ander zegt dat...je wordt er niet echt wijs met die vrijstelling) Dus we gaan er vanavond 4 uit halen en de nek omdraaien weet wel dat het 4 Ice lady's worden want daar heb ik er 5 van dus daar kan ik de 4 slechtste erui vissen dan hou ik van elke soort 1 plant over.

Het heeft dan ook weer zo zijn voordeel......de plant krijgen meer ruimte en meer licht. Alle nadelen hebben ook weer zo hun voordelen

Grtz
                        Last edited by THC Dude; 7 August 2012, 11:10. Reden: dubbele teks weg gehaald

Comment

ahzo
                          Aah das ind jammer... maar zoals je zegt meer licht enz. 5 ferme dames gaan het worden ^^

grtz
                          sigpic

Comment

Beter 4 weg doen, dan straks de vrijstellig kwijt.... En die 5 zullen het hok ook wel vol krijgen

Comment

heb je geen vrienden die nog plantjes kwijt kunnen? altijd beter dan omleggen
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Ey Audio

Nee, die hebben geen plek of willen niet dat de boel zo over de straat getilt wordt.

Ga zo ff kijken welke ik eruit ga knikkeren....

Comment

Bezig...
                                X