Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde pret in huize Rebel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aarde pret in huize THC

Het is de bedoeling om ze onder TL voor te groeien tot ze een cm 25 a 30 zijn, dan overpotten naar 11L en dan nog 4 dagen op 18/6 in het grote hok voor de klok op 12/12 gaat. Dan kunnen ze ff wennen aan het andere klimaat en aanslaan in de 11L potten.

Ze gaan dus als ze in het grote hok staan het volgende schema krijgen:
    1 1/2 week 400W, (waarvan 4 dagen dus 18/6)
    1 week 400SL,
    4 weken 600W
    2 weken de 600SL
    en dan de laatste week weer terug naar 600w.

Zo moet het er een beetje uit komen te zien.....

Comment

Daar waren we weer met een paar foto's van het kleine grut. Ze groeien rustig maar de wortels zie je al aan de onderkant zitten en die zijn spierwit.

De foto's zijn genomen net na een water beurtje

Dat was het weer ff, volgende week weer nieuwe foto's.

Toede doeky

Comment

Hey Dude ,weer bezig met een nieuwe ronde .
        Succes man ,ik ga je volgen.

grtz.
        Led's grow !

Comment

Ey bodos

Leuk dat je er weer bij bent, we hopen op een leuke run.

Neem plaats er is plek zat!!

Comment

klein maar fijn
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Ey die gonz

Maar wat klein is wordt groot

Leuk dat je er weer bij bent kerel!

Grtz

Comment

Re: Aarde pret in huize Rebel

zo zo weer ophang, altijd intressant Dude topics ^^
                sigpic

Comment

Thx bubba, wordt zeer gewaardeerd Leuk dat je er weer bij bent.
                  ------------------------------------------------------------------------------------

Daar waren we weer met wat foto's, de kleintjes worden langzaam groot. Ik kon het niet laten om ze onder het volle zonnetje van Sylvania zetten en ik denk dat ze het wel lekker vinden.

Hieronder een foto van mijn "cool-wing" hij doet het erg goed moet ik zeggen. Alle voordelen van de wing met de voordelen van de cooltube.

En wat foto's van het kleine grut.

Het hok lijkt nu nog erg groot als je zo naar de kleine potjes kijkt, maar dat zal over een week of 4 veranderen want dan gaat de heleboel naar de 11L potten.

Het zal mij ook benieuwen wat voor verschil de P13 en de P9 potjes in plant grote geven aan het eind van de rit. De Power bud is de grootste die er tussen staat met haar grote tussen 1.00m tot 1.20m, dus ik hoop dat die daardoor redelijk in bedwang kan houden...we zien wel.

Dat was het weer.

Grtz

Comment

Heej Thcee, waarom hangt je lamp zo hoog ? Of was dat voor de foto
                    Mooi kappie d'r omheen, hoe warm is de lucht nou die eruit komt ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heee Q

Die lamp hangt zo hoog om de plantjes ff te laten wennen aan de HPS, de kap gaat van het weekend naar 60cm. En op je vraag hoe warm de lucht is die hij afzuigt....ik zou het niet weten niet gemeten, maar denk niet warmer dan dat je het zonder cooltube afzuigt.

En die kap is idd erg mooi geworden, THX!!
                      Last edited by THC Dude; 26 July 2012, 11:36.

Comment

Nejtes gedaan die "coolwing" ^^
                        je zou der pattent op moeten nemen :p

Grtze
                        sigpic

Comment

@Bubba
                          Dat is niet te betalen zo een pattent voor zoiets. En er zijn al genoeg van dat soort kappen te krijgen, alleen niet in hier. Dan maar zelf maken
                          Maar hij werkt perfect en ik kan het iedereen aanraden.
                          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                          Update
                          Dag 17 groei

Ze zijn vandaag precies 17 dagen oud, en ze gaan erg lekker. Ze groeien als kool en zijn al bezig met hun 5e internode te ontwikkelen. Ze krijgen waterje met een PH van 5.7 en er zit alleen maar wortel stimulator in en over een week ofzo ga ik langzaam aan beginnen met voeding te geven. Denk wel dat de grond in die kleine potjes zo zijn uitgeput door de plantjes, of ik heb het fout, want het is de bedoeling dat ze nog 3 weken groeien eer ze op 12/12 gaan. De kap heb ik nu op 65cm van de potjes hangen want ze hebben wel genoeg gewent nu dus knallen met die handel en ik wil ze lekker compact houden.

Verder weinig te melden en de foto's vertellen de rest.

Groetels

Comment

Wat jezelf doet doej dan ook meestal beter

Die spruiten schieten wel goed vooruit Du... euhm Rebel ghighighi
                            sigpic

Comment

Yooo Canna

Plantjes zien er super uit man!! doen et goed.
                              Zie dat je je inlaat toch hebt aangepast werkte niet naar behoren ??

Je zou zelfs nu al een lichte dosis voeding kunnen geven gezien ze in kleine potjes staan
                              die zullen nu al mooi doorgeworteld zijn.

Kappie is ook nais man, maar heb je geen licht/lumen verlies door die tube??
                              Eerst maar es ff bij jou afkijken en dan wellicht ook zoiets fixen

Dude
                              Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

@bubba

Thx kerel, heb er ook erg veel plezier in om weer met aarde te klooien . En je went wel aan de nieuwe naam

@paffer

Ze staan er beter bij dan ik had verwaacht paffer, heb de feeling toch nog niet verloren voor aarde, maar we zijn er nog niet dus ik juich nog niet te vroeg

Ik heb de buis naar beneden gehaald omdat het op zolder, buiten me hok, 28c was dus dan is het beter om van onder de lucht erin te blazen. Maar met cooltube en afzuiger op 80% was het maar 4c warmer in me hok dus die cooltube doet goed zijn werk. Dan zal het straks met de 600W ook meevallen qua temperatuur. Gelukkig is de temp. nu flink aan het zakken (zit nu op 24.6c buiten het hok) pas als de temp. onder de 17c komt dan ga ik de zooi naar boven verplaatsen.

En wat betreft het lumen verlies dat is echt te verwaarlozen, dat kost je misschien 1500 tot 2000 lumen (op de 90.000 die het zou hebben) wat je verliest, maar door de wing die 97% (?) reflectie heeft komt alles weer redelijk gelijk......denk ik.... We zullen zien aan het eind van de run, als ik op de 1/1 of daarboven kom aan gewicht, dan kunnen we zeggen dat het geen moer uitmaakt die cooltube.

En maandag ga ik Canna Vega halen en dan ga ik idd langzaam beginnen met 1/4 dosis mee te geven. En dan gaan we ook de excelerator meegeven .

Groetels
                                Last edited by THC Dude; 28 July 2012, 16:09. Reden: extra aanvulling

Comment

Bezig...
                                X