Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@Paffer
Thx kerel, het bevalt me zeer goed weer op aard, maar we zijn er nog niet dus ik juich nog niet. We moeten nog een paar weken
@Bodos
Thx kerel
@Audio
Tot nu toe wel....
@DJ
Dan moet je ze nu eens zien En jij ook bedankt voor de reactie.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Daar waren we weer met wat foto's van de meiden.
Het warme weer lijkt ze weinig te doen, ze staan er nog steeds mooi bij, nog steeds geen puntjes te vinden .
Moet wel eerlijk zeggen dat ze lekkerder ruiken dan planten op hydro, een veel zachtere geur, en dan over geur gesproken...elke plant ruikt precies hetzelfde (op de Power Bud na dan, die ruikt wat zuurder) dus begin me langzaam af te vragen of het wel verschillende soortjes zijn....want ik ben van mening dat elke soort zijn eigen geur heeft en niet precies hetzelfde ruikt
Ze krijgen nu elke dag 450ml water met een beetje Canna groeivoer, Root stim. (laatste week) en Excelerator en ze doen het er goed op zoals de foto's laten zien.
O ja...vanaf morgen gaan we beginnen met de bloei-weken tellen want ik zie bij alle planten hele kleine propjes verschijnen dus nu gaat het beginnen
Verder niets te melden dus injoy the pics!!
Overzichtje
En de planten in dividueel
Critical Pride
Ice Lady
Power Bud (volgens mij een autoflower?? want die staat al bijna 2 weken te bloeien)
Thx mensen voor de leuke reactie's, worden erg gewaardeerd!!
-------------------------------------------------------------------------
Week 1 (zichtbare)bloei, dag 7
De planten gaan als een tierelier, ze zijn lekker aan het bouwen en de groei is er ook langzaam aan het uitgaan. Ze hebben deze week 2x voeding gehad en de rest van de dagen alleen water en ze staan er nog steeds mooi bij, al zeg ik hetzelf Met de volgende water beurt krijgen ze weer wat bloeivoeding mee.
Ik heb de coolwing weer op de smalste stand gezet (diepstralen) en hoger gehangen zodat de temp. nog wat meer naar beneden gaat en de planten ook onderin meer licht krijgen (wat meer power) De temp. is 29.7c met lamp aan en 24.5c met het licht uit, en toppen van de planten zitten er 65cm onder dus dat is ook mooi. Ik geef de halve week nu water via de onderkant, ik knikker 10L water in de lekbak en doe dat om de dag, en dat bevalt me prima en de planten ook zo te zien want elke keer als ik water had gegeven ging al het topblad hangen waar ik dus nu geen last meer van heb.
Verder weer weinig te melden dus de foto's vertellen de rest.
Comment