Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De planten gaan nog steeds erg lekker, het blad is nog mooi groen met hier en daar een paar lichte bladpuntjes dus ze staan goed in de voeding en komen niets te kort.
De toppen zijn ook flink aan het bouwen en je ziet ze bijna elke dag dikker worden, alleen de WW XL valt tegen qua topopbouw want die maakt alleen maar fluf aan op dit moment misschien dat het straks nog dicht groeit....verder is de Power Bud lekker aan het afbloeien en die gaat volgende week of die week erop omver dus daar ben ik nu final solution aan het meegeven sinds gister.
Het ruikt ook onwijs lekker in het hok en de geur is veel sterker dan op hydro dat blijft me verbazen. Je kan nu ook duidelijk de verschillen tussen de planten goed zien, de een groeit een mooie hoofdtop (de Ice Lady en de Power Bud/rechts-voor en in het midden) en zet de hele bovenkant van de plant vol en de ander heeft golfbal toppen van een goed voormaat ( Critical Pride en de White cheese/links-achter en rechts-achter) Alleen de WW XL laat totaal andere opbouw dan de andere veel opener toppen waar je zo doorheen kijkt, ik hoop dat dat nog dicht groeit....we zullen zien.
Verder weinig te melden, ik heb de Lumatek ff terug gezet op 400SL vanwege de warmte en kom nu mooi uit op 29.8 dus die is goed zo en die gaat overmorgen als de buiten temp. weer naar benee gaat weer terug naar 600W.
Thx kerel, we doen ons best en heb er erg veel plezier in om weer op aarde te kweken. En de geur vind ik al beter dan op hydro dus (na goed spoelen) de smaak zal ook wel goed zijn.
Gaat lekker daar. Ik ben een tijdje afwezig geweest door dat gezeik bij mij. Maar ik zie dat de tijd bij jou niet stil heeft gestaan. Gaat de goede kant op.
Maar je gaat toch niet overstappen op aarde he? Je bent een van de grootste hydro-experts op dit forum.
Das idd een tijdje geleden, wilde je van de week een PM sturen hoe het met je ging eigenlijk.....je bent me even voor
Ik ga idd een paar kweekjes op aarde doen , omdat ik op hydro gewoon er geen plezier meer had, nu ik weer op aarde kweek moet ik weer alles uit de kast halen en dat vind ik erg leuk om te doen
Thx berend, nu nog mooi in het pak en ik ben helemaal tevreden , de 1/1 ga ik niet meer halen helaas maar ik hou er wel een lekker rokertje aan over denk....
Comment