Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde pret in huize Rebel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aarde pret in huize Rebel

Zozozo dat zijn toppen, kerstbomen, raketten !
    Mooi cannaman, ziet er al goed bezaait uit

En bijna op het zelfde zoals het seizoen ga je de hersft in
    grrtz
    sigpic

Comment

Het ruikt naar super verse wiet, maar zodra je de schaar erin zet dan komt de aroma los . Het valt ons ook echt op dat wiet gekweekt op aarde een veel relaxere uitwerking heeft, tegen een bijna gedwongen stoned met hydro wiet. Ik blijf voorlopig toch nog maar even op aarde kweken .

De White Cheese is helemaal hersteld en is de achterstand flink aan het inhalen, ik ben al vanaf afgelopen woensdag bezig om met elastiekjes de takken aan het opbinden want alles buigt door van het gewicht , en ik zal van de week ook wel de hoofdtop moeten fixceren omdat die ook al helemaal door begint te buigen.
      De WHite Cheese zal zeker nog 2 weken (week 7 en week 8) blijfen staan dus die blijft ik voolopig ook voeding geven. Ik ga straks wel langzaam aan de dosis een beetje afbouwen. De geur is echt een ongelofelijk sterke zoete skunk geur, dus ik ben erg benieuwd hoe die gaat smaken straks.

De Ice Lady is ook flink hersteld en is nu ook flink aan het bouwen, die heeft in vergelijking met de rest de meeste en grootste toppen. De hoofdtop is zo breed als een JD aansteker lang is en de hoogte is anderhalf keer de JD aansteker. Ze blijft maar nieuwe pistels aanmaken en de toppen maar dikker en langer maken dus die is ook van de achterstand hersteld en die zal, denk ik, samen met de White Cheese worden. De geur is heel apart en ik weet niet zo goed wat ik als vergelijking kan aanbrengen. Het is zout zuur maar je ruikt ook citrus erin met een kruiden geur echt heel bizar, maar wel lekker

De Critical Pride is een zeer ferme dame met flinke wratten toppen die flink aan gewicht zijn en die is ook flink aan het opzwellen zijn, de trichomen zijn nu voor de helft milky dus ik blijf voeding geven tot aankomende woensdag en daarna krijgt ze alleen nog maar water met Final Solution van Advanced Hydroponics (om te spoelen 100% bio) tot ze klaar is om te oogsten. Ze heeft van de 4 de beste bloem/blad verhouding en ik zal straks weinig hoeven doen om die kaal te krijgen, zo wil ik wel meer hebben De geur is heel makkelijk te beschrijven en ik weet zeker dat iedereen die geur kent....ze ruikt naar zachte zoete munt drop met salmiak tonen anders en beter kan ik het niet beschrijven heel erg apart en ik heb ze nog niet zo gehad dus ook bij deze ben ik erg benieuwd naar de smaak.

En dan als laatste de WW Xl, een zeer mooie plant om te zien vind ik en een leuke hoogte van 79cm de kleinste van het kwartetje . Maar deze dame heeft wel het meeste aan trichomen op de toppen zitten dat is echt niet meer normaal ( ik dacht dat ik wel wat gewent was maar dit slaat alles) als of iemand een pot met suiker heb laten vallen en waar dan 90% van het suiker blijft plakken. Zoals eerder gezegd blijft ze nog ff een paar daagjes staan en dan gaat wordt ze en kan het drogen beginnen. Ze is lekker aan het verkleuren en de herfst zit er goed in. De geur is heel typisch WW dus ook erg lekker (daar hou je van of niet).

Verder heb ik weinig te melden, alleen dat het erg kut is dat je maar 15 foto's kan plaatsen.....

Tot volgende week

Comment

Ziet er heerlijk uit allemaal.

de laatste 3 foto's vindt ikzelf het mooiste met haar blauwe toppen.
        Het gaat goed, nog ff volhouden

Success

Comment

Damn... very nice Rebel.
          En zoals je die Citral Pride beschrijfd qua geur en opbrengst ,is zeker iets om in m'n achterhoofd te houden voor de volgende kweek.

Succes met de laatste loodjes .
          Led's grow !

Comment

erg mooi hoor !
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Erg mooi man!! Goed bezig!!

Comment

Zozo Cannaman dikke volle koppen heb je daar!
                Metrop to the rescue
                Ziet er superlekker uit vooral de Critical pride is ind eentje om te onthouden !

Grtz
                sigpic

Comment

ziet er goed uit canna.alleen ben je nog met voeding bezig,zoja let erop iets teveel hier en daar.Maar verder ga zo door.

grtz vapo

Comment

Comment

Go CannaRebel! Toch weer aan 't twijfelen om verder te gaan op aarde?
                      Leuk verslag deze!

Grtz

Comment

zo is het maar net dan heb ik niks gezegd hahaha gaat zo verder m8

Comment

@DJ
                          Thx kerel!

De twijfel is helemaal weg, dus we gaan gewoon een paar rondes aarde kweek doen . Het was een beetje het ontwetende in het begin en het niet helemaal de boel onder controlle hebben zoals op hydro, maar nu de planten weer helemaal hersteld zijn en ik weer een beetje de feeling terug heb is de zin er ook weer

De volgende ronde gaan er een soort buffertabs (http://www.bioplantenvoeding.nl/inde...p_id=0&lang=NL) en Mycorrhiza schimmels (http://www.bioplantenvoeding.nl/inde...aid=16&lang=NL) gebruikt worden in combinatie met de Metrop voeding dus dan moet het goed komen dacht ik zo En het kost ook nog eens geen drol.

We zullen tegen die tijd zien hoe dit spul gaat werken

@vapoman

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ff wat foto's van de WW die ff grof geknipt is, het blad wat er nog aan zit zit vol met trichomen en daar hebben we nog wat aan En de pot was ook mooi gevuld met wortels

Je kan ook duidelijk voelen welke toppen in het midden hebben gestaan want die zijn flink harder dan de gene die langs de wand stonden, maar over het algemeen een zeer leuke plant met een leuke opbrengst.

Grtz
                          Last edited by THC Dude; 2 October 2012, 16:14.

Comment

Zo de eerste buit is al binnen zie ik .
                            Ziet er goed uit die WW ,laat het je straks smaken .

grtz
                            Led's grow !

Comment

Heel mooi rebelleke!

Smookse

Comment

Thx mensen voor de leuke reacties weer, en het smaakt me zeker. Ik kan niet wachten tot de rest mooi droog is!!!
                                ------------------------------------------------

Kleine update

Ik zat me planten te checken en ondekte bij de Ice Lady in de hoofdtop rot, dus ik heb maar besloten om die om te hakken en te knippen. De trichomen zijn niet helemaal zoals ik ze hebben wil (90% milky, 5% amber en de rest is nog clear) maar beter safe then sorry.

En het was maar goed ook dat ik de plant heb geknipt want ik kwam in de hoofdtop nog meer plekjes tegen, dus ik ben er op tijd bij gelukkig anders had ik de hele hoofdtop mogen weg gooien.

Heb al de fan leaves aan de linkerkant van de foto liggen en wat aan de rechtekant ligt is bruikbaar knipafval om straks lekker een hashie te maken.

En hier de toppen in het droognet met tak en al.

Zaterdag of zondag weer een update want dan gaat de CP omver en die zal lekker rijp zijn.

Groetels!!!

Comment

Bezig...
                                X