Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde pret in huize Rebel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aarde pret in huize Rebel

De WW zal wel een lekkere rokerd opleveren voor jou

Jammer van de Ice Lady CannaRebel, gelukkig op tijd ontdekt. Wat was je max LV ongeveer op het einde? Ik ben al benieuwd naar de update met de geslachte CP

Grtz

Comment

hummm das balen maarja beter iets dan niets

Comment

eyy DJ

De LV was niet hoger dan 61% en dat is gedurende de nacht (als het licht uit is) maar denk dat het komt omdat ik de clipfan snachts uit had staan dus die heb ik snachts weer aanstaan. De rest heeft gelukkig niets.

Maar de Ice lady is niet verkeerd, die heeft keiharde dikke toppen met een heerlijke zoete skunk geur dus die zal ook niet tegenvallen.

Morgen nieuwe update van de CP die om gaat

@vapoman

Zo dacht ik er dus ook over.

Comment

Mooi mooi mooi, terug een lekker wietje in het net!!
          jam jam
          sigpic

Comment

Thx bub het werd ook wel weer tijd
            ----------------------------------------------
            Week 7 dag 7

Toen ik de Critical Pride uit het hok had gehaald om omver te hakken zag ik in de hoofdtop van de White Cheese een blaadje zitten met een raar bruin randje bij de top en gvd rot . Ik heb de halve hoofdtop mogen weggooien en gelijk bij de rest van het blad gekeken en aan elk blaadje getrokken wat aan de plant zit om te kijken of ze zo los laten(wat duid op rot) maar dat was niet het geval gelukkig. Ik wil minimaal dat de Cheese 4 dagen gespoeld heeft dus ze zou nog 3 dagen het vol moeten houden dus nu elke dag goed in de gaten houden.
            Hebv wel geprobeerd om zoveel mogelijk te redden door het rot eruit te knippen en dan het overgebleven deel te drogen te leggen maar het is en blijft zonde. En de rede is nu ook bekend ik dacht eerst de clipfan dat die uit stond maar ik denk zelf nu ook in combinatie met teveel water geven dat ik rot in de top heb zitten bij de Ice Lady en de White Cheese.

Foto's van de Critcal Pride krijgen jullie morgen die heb ik net als de WW grof geknipt en gewoon in zijn geheel op de kop gehangen om te laten drogen.

Verder weinig te melden ik hoop alleen dat ik niet meer rot krijg.

Groetels!

Comment

Hey CannaRebel, ik vind dit echt rot (hoe toepasselijk ) voor je. Ik ben als de bliksem naar de tent gegaan en heb ook een uitgebreide controle gedaan van de vergeelde blaadjes in mijn toppen maar gelukkig laat er niks los bij mij.

Hopelijk houdt het hiermee op voor jou qua toprot, de ene soort is er ook al veel gevoeliger voor blijkbaar dan de andere.

Grtz

Comment

Oeh Cannaman das kut dat rot in je top!!
                Hoop ook voor jdatje er niet meer rot op overhoudt!!!!
                IS direkt domper op het oogsten
                sigpic

Comment

@vapoman
                  Wat ik raar vind is dat het de 2 achterste zijn en niet de voorste.....maar alles bij elkaar kan natuurlijk wel zorgen dat er rot komt. Lees op andere forums dat ze er ook last van hebben dus dat scheelt dan weer een beetje en het kan gewoon aan het weer liggen, veel regen dus hoge LV....

Ik vind het iig knap klote en zodra ik nog een topje met rot zie dan gaat de gehele plant omver want nog meer rot zou HEEL erg zonde zijn.

@Bub
                  Idd, maar wat ik in me netje heb liggen maakt alles weer goed En de rest is ook niet verkeerd qua top voormaat en dikte dus kan het beste daar naar kijken dan naar die paar topjes rot.

Thx people voor de reactie's!!!

Comment

gvd gast ook op aarden gaat het je goed af nettjes man
                    ben benieuwt naar de smaak en op brengst
                    en ga je veder op aarden of nie?

laterssss
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Yoooo Gonzo

Ik ga idd een paar rondes op aarde doen. Het bevalt me prima en de smaak is zeer goed te noemen bij de WW dus ik hoop dat het bij de rest ook zo is.
                      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                      Week 8 zichtbare bloei dag 1 (week 10 dag 1 op 12/12)

Ik heb de WW 1 1/2 week gespoeld, de Critical Pride 1 week gespoeld, de Ice Lady is maar 1 dag gespoeld omdat er toprot gevonden was en de White Cheese is 3 dagen gespoeld en die is vandaag ook omgehakt want naast de budrot die ik nog vond in de hoofdtop zag ik ook nog eens spint in me plant

Het is niet zo een leuk eind waar ik op gehoopt had, maar gelukkig was het maar bij 1 tak en er waren 3 sets bladeren aangetast en dat gewoon op 1 dag want gister zag ik nog totaal niets zitten en er was ook nog geen web te zien alleen maar witte puntjes in het blad. Dus ze zaten er pas net gelukkig.....

Maar dat betekend wel dat ik me hok helemaal moet ontsmetten dus als iemand tips heeft over hoe en met wat dan hoor ik het graag.

Verder ben ik zeer tevree over het eind resultaat mooie dikke harde toppen zelfs de kleinere topjes zijn mooi hard. De White Cheese ruikt, met zekerheid, het zoets van allemaal en ik ben dan ook heel erg benieuwd hoe ze gaat smaken.

Dus nu alles omver is en ligt/hangt te drogen kan ik zeggen dat het toch een hele leuke run is geweest voor mij, weer een hoop dingentjes geleerd wat alleen maar goed is voor de volgende run.

Wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie's en tips daar zetten tenslotte een topic voor

Verder weinig te melden het is nu afwachten tot alles droog is en dan komt er een eind gewicht van de planten.

Groetels

Comment

sigpic

Comment

Ey bub

Ik vind het ook erg vaag dat de spint ook maar bij 1 tak was en totaal niets bij de resterende takken 15 stuks daar was niets op te vinden en te zien......maar het kan zijn dat ze erin zijn getrokken toen ik de inblaas lager had gezet en dus de LV lager is geworden maar de temp. het zelfde is gebleven ik weet het niet.

Baal ervan onwijs veel van, en ook dat ik nu spul moet gaan kopen om er voor te zorgen dat ze niet terug komen en 9 van 10 keer komt het terug dus ik zit idd zwaar te dubben of ik wel door ga op aarde want met hydro heb ik daar echt nog NOOIT last van gehad en dan geef ik liever het geld uit om nog een paar flesjes van 250ml van Metrop te kopen zodat ik een run op hydro kan doen.

Ikke het ff niet weet...... er gaat wel zo een stemmetje in me achterhoofd die zegt; schoenmaker blijf bij je leest
                          Last edited by THC Dude; 8 October 2012, 11:47.

Comment

Ind, het ligt meestal aan die kleine dingen..
                            kut voor je cannaman, geld uitgeven dat vermeden kon worden...
                            Doe jij maar verder met de hydro, het past ook goed bij je

Grtz!
                            sigpic

Comment

Led's grow !

Comment

Last edited by THC Dude; 10 October 2012, 18:31.

Comment

Bezig...
                                X