Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde pret in huize Rebel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aarde pret in huize Rebel

Intresssant daar die lv info!! will keep that in mind!

geniet van je werk!! en kben benieuwd wat het voor de volgende ronde zal worden.

grtz
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Ind goed stuk info!
      Mooi canna dat je niet laat doen, nog maals op aarde ^^ ik ben benieuwd.
      Ik vind het een gewaagde uitspraak over de smaak van hydro, want ik aarde-kweker denk net het omgekeerde, dat hydro beter smaakt, denk je niet dat het aan de soortjes ligt ipv van de kweekwijze?

Grtz bub
      sigpic

Comment

Zeker goede info ,als ik het zo een beetje bekijk doe ik op het einde van de run alles fout zoals de meeste onder ons volgens mij.
        Meestal zorg dat ik op het einde weinig water geef en dat de RV laag blijft .Vanaf nu toch eens anders doen dus .

Thanks voor de tip .
        Led's grow !

Comment

@ bub

Dan snap ik 1 ding niet....waarom kweek je op aarde dan als je hydro beter vind smaken??? Hydro kweek is makkelijker dan aarde kweek. Maar wat ons opvalt is dat de smaak veel voller is dan op hydro een half nadat je de joint heb uitgedrukt zit je nog met de smaak in je mond heel erg lekker

@Hash
          Thx kerel en ik deel de info die ik krijg graag met jullie daar is het tenslotte een forum voor

@bodos
          Your welcome!!
          ----------------------------
          Daar waren we met de laatste foto's van het resterende van de plant.....de toppen

Van links naar rechts;

WW xl, Critical Pride, White Chees en Ice Lady

De toppen zijn mooi compact en staan stijf van de THC, ze zijn allemaal erg lekker maar de White Chees is toch wel de lekkerste.

WW Xl

Critical Pride

White Cheese

Ice Lady

En de 4 zakjes met lekker rookwaar
          Voorlopig weer genoeg te roken

Morgen gaan we het hok helemaal uitsoppen en dan is het wachten tot eind November voor de volgende ronde.

Ik wil iedereen hartelijk danken voor de leuke reactie's en tips, voor mij was het een leuke run en we gaan zien of we er wat van geleerd hebben met de vologende ronde, ik weet wel dat er straks een paar goodies bijkomen om het wat makkelijker te maken

Groetels en tot de volgende ronde!!!

Comment

Comment

En wat is het totale gewicht deze ronde.Zie het nergens staan.
              Wel schitterende wiet ziet er heerlijk uit.Ik zeg ga voor aarde de aarde is er ook voor jou.

Comment

zalige soortjes, kwaliteitsvolle wiet very nice en tasty, zou die wel bewaren in weckpottenn ipv in die zakjes
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Over de totale opbrengst kan ik zeggen dat het +/- 2x de helft is

Comment

Wel omdat aarde het voor de hand liggende is denk ik. De stap komt nog canna, eerst nog wat in de aarde ploeteren ^^

Je plukjes zien er lekker uit, en besneeuwd
                    Laat het je smaken en geniet ervan!!
                    Tot in november
                    sigpic

Comment

he canna heb je toch nog wat lekkers.laat het je smaken mate en tot latersss.

grt vapo

Comment

MMMmmm Dat zien er lekkere gedroogde buds uit Buddie! Laat het jullie smaken daar.
                        Interessante info over LV en watergift op het einde...

Grtz,

DJ Felix

Comment

Bezig...
                        X