Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweekverslag WSS Skunk
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk
@John007: Bedankt voor de tip.
Na het lezen van vele kweekverslagen en andere informatie heb ik besloten om een kweektent aan te schaffen.
Ik ga proberen om zo goed mogelijke kweken en daarbij gebruik ik dit forum als steun, ik ga een kweekverslag maken
maar omdat het de eerste keer verwacht ik er nog niet heel veel van het is vooral leren. Ik ga me best doen.
De complete set bestaat uit:met fancontroller20120713_192515.jpg
Voor de bloei ga ik 2x TL 18 watt 840 en 2x TL 18 watt 865 gebruiken (Zie afbeelding)
20120713_194312.jpg
Ik ga gebruik maken van de aptus basic lijn.
20120713_192535.jpg20120713_192753.jpg
Ben gister begonnen met het ontkiemen van de WSS Skunk Gefeminiseerd zaadjes in een glas water.
Potten en aarde heb ik aan geschaft bij de growshop.
Verder heb ik nog paar vocht meters gekocht, weet niet of dat goed werkt. Moet ik nog even ondervinden
20120713_195728.jpg
Graag ontvang ik tips of op/of aanmerkingen op mijn kweek.
Alvast bedankt!
Comment
-
Dag 3
Gisteravond heb ik de ontkiemde zaadjes geplant in kleine potjes met stek grond.
Goed nat gemaakt en met folie erover. Nu afwachten tot ze door komen, wat is het beste moment om de groeilampen aan te zetten? (hoe groot moeten de stekjes zijn?)
20120713_192737.jpg
Comment
-
Dag 8
Weekje verder na het planten van de ontkiemde plantjes gaat het naar mijn mening voor de eerste kweek goed.
Het verschil vind ik alleen wel opmerkelijk maar dat zal wel normaal zijn, want heb bij allemaal hetzelfde gedaan.
Of kan het dat ik iets fout doe?
DSC08292.jpgDSC08293.jpg
Comment
-
Na weekje tussenuit zijn geweest ben ik terug. Een vriend heeft het beetje bij gehouden.
Afgelopen weekend heb ik ze over gepot in een grotere pot 11L.
Dinsdag was ik begonnen met voeding te geven. Volgens de handleiding die erbij zat.
Na 2 weken staan ze er zo bij. Hoe vinden jullie het gaan voor de eerste keer?
20120801_194406.jpg20120801_194409.jpg20120801_194415.jpg20120801_194419.jpg
Wat me opviel is dat de grond flink is gezakt door het water geven, wat is het beste? Zo laten of beetje grond bij?
Ik heb ook een EC/PH meter aan geschaft via ebay. En beetje kijken hoe dat werkt.
Comment
-
wat 0492G zegd tot de ronde lobblaadjes de aarde aanvullen heb je ook meteen mooie volle bakken (geen schaduw)
en dus NIET je potten regelmatig draaien krijgen ze stress van !
wat voor voeding geef je ze ? vind het wel een beetje vroeg hoor om voeding te geven
ook denk ik dat je in het begin van je topic een foutje hebt gemaakt
voorgroeien is goed te doen onder TL zet ze op een afstand van ong 5 - 10 cm van de tl
bloeien heb je een mooie hps van 250 w voor !
verder zien ze er goed uit ! doe zo verder !!Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen
Comment
-
Bedankt voor de tips en complimenten. Dat maakt het een stuk makkelijker voor een beginner.
Ik zal ze aanvullen tot onder de lob blaadjes. Bedankt.
Lamp hangt nu op 20cm, die kan ik dus stukje omlaag zetten.
Ik gebruik de Aptus basic lijn. Die kreeg ik bij de set.
Aangevuld met een basis voeding.
20120713_192535.jpg20120713_192753.jpg
Dit is de voedingsadvies wat gegeven was, nu zit ik in de groei en doe ik dat maar? Of kan ik beter wachten?
Naamloos.jpg
Comment
Comment