Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek 6 x greenhouse big bang auto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste kweek 6 x greenhouse big bang auto

Korting op 420shop
    Attached Files

Re: eerste kweek 6 x greenhouse big bang auto

je kan het aantal lumen per lamp niet zomaar bij elkaar optellen..

4 lampen van 2500 lumen levert +- 4000 a 5000 lumen op schat ik zo.

er is wel een formule voor maar die weet ik nie te vinden.

beter een klein hps je kopen.

Comment

Comment

tis maar voor eigen kweek. Als ik ermee content ben. Maar bedankt voor de tip.

Comment

That's a real nice setup you have...

Plantjes staan erg mooi hoor, zeker een goede start. Waarom heb je gekozen voor aveve potgrond?
          Ik ben ook met mijn eerste kweek bezig maar had overwogen om aangepaste grond te kopen, daar zit
          al voor een vijf tal weken aangepaste voeding in, ik weet niet wat de potgrond kost bij de boerenbond(zoals wij dat hier zeggen),in de growshop voor een zak van 50 L koste mij iets van om en rond 12 euro.. Ook geef ik plagron voeding bij, echter heel zuinig tijdens de groei, nu iets meer in de bloei... ik haal mijn spullen bij Alien omdat dit toch in feite niet zo ver is, zaad koop ik ook niet meer online, heb de schrik van mijn leven opgelopen, ik kocht mijn eerste zaad online bij RQS maar de zaden kwamen niet langs mijn brievenbus, was wel netjes verzonden van RQS en de verzenddatum klopte op het pakketje echter waren ze meer dan 15 werkdagen onderweg, kleine paniek dus dat ze ergens in de verkeerde bus aan het kiemen waren,..Bij voorkeur koop ik mijn spullen dus liever in de growshop... Misschien ben je al bij alien geweest, het is er in ieder geval prettig gaan, krijg altijd goede info mee en de beste man meent het heel goed(al had ik als beginner liever een autoflower gehad, maar ik ben zeker dat ik een goed en lekker soortje heb gekregen, ze ruiken in ieder geval al heel lekker he he), op sommige momenten nogal druk, komen ook veel Belgen, lekkere koffie, praatje maken of even blijven hangen bij een koffie kan ook. Zelf ben ik zeer voorzichtig in het aantal planten, ik pas het systeem toe van 1 plant per persoon met een bewijs van persoonsgebonden plantjes, ik heb er dus 4 staan en pas het systeem van trek je plant toe, of het zal bijten mocht het ooit tot de rechtbank komen weet ik niet maar kan toch al heel wat onderbouwen he he, of die vier mensen hun plant nu bij kwekers zetten van trek je plant of bij mij maakt enkel een lidgeld verschil uit als de kostprijs , goed het is wel theoretisch maar ik probeer dicht bij de wetgeving te hangen en het is voor mij een uitweg om wat voorraad aan te leggen en met een wat geruster geweten rond te lopen, het zal hun een zorg wezen wie er uiteindelijk de wiet oprookt... heb zeker niet het gevoel met de verkeerde dingen bezig te zijn, de wetgeving gaat me zwaarder aan het hoofd...

Maar goed ik klap mijn stoeltje uit en ga dit kweekje volgen...
          Veel suc6 en breng het tot een goed einde..

Comment

Comment

lokes domie , veel geluk met je ronde

effe mss kleine info !! passieve inlaat !! waarom geen actieve ?? Je kan gebruik maken van 12cm fans van een pc

Voor de rest niet veel op te merken , mss enkel rekening houden dat tl wel iets dichter op je plantje mag staan :d ter voorkoming van het strekken

Maar goed , kwens je nog veel geluk en spring af en toe wel eens binnen !!

Groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

je hebt gelijk k1 met die actieve inlaat. Had daar ook aan gedacht. Zal het nog veranderen maar weet nog niet wanneer.

Comment

ha ha niemand wil de smurfen toch, he he hier is alles binnen de familie gehouden (vrouw en dochters) lol dichter kan niet he he, kben wel de enige die dagelijks wiet rookt
                  Ik heb familie wonen op ongeveer 5 a 10 min van Alien, dus als ik iets nodig heb en ben bij mijn familie dan rij ik gewoon even net over de grens en haal men spullen.

Er is niets mis met die potgrond, heb wel al meer kweekjes gezien op het forum met niet growshop grond.

Comment

succes met je kweek!
                    leuk soort trouwens.

Comment

Ziet er zeer goed uit moet ik zeggen, maar ben je niet van plan om een koolstoffilter te plaatsen?
                      En je inlaat is niet passief maar actief

Ik zit zelf te twijfelen om een buisafzuiger bij de growshop te halen of een badkamerding van de gamma.

Hoe zit het met het geluid van je afzuiger?
                      Last edited by kriskros; 19 August 2012, 17:19.

Comment

Bezig...
                      X