Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek shiva in nieuw hok

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

Ik heb het boeltje toch maar van de waslijn gehaald.. takjes knakken allemaal als luciferhoutjes.. en het brokkelt perfect.. graslucht is ook al voor 98% pleite.. wel voelt het nog een heel klein beetje plakkerig aan maar als ik het nog een dag laat hangen vergruisd het.. Ik ben verder wezen knippen, en heb in totaal 165 gram (0,66 gr/Watt) af mogen wegen... Dit past (eenmaal geknipt) precies in 5 van die weckpotten...

20121205_120748.jpg20121205_120810.jpg20121205_120838.jpg

Wel ga ik dit heeel goed in de gaten houden en zeker 2x per dag luchten in het begin.. Morgen ook maar even een droognetje halen, mocht het er nog wel even in moeten.. en anders voor de volgende keer...
    misschien morgen al een proevertje
    Last edited by shivaman; 5 December 2012, 12:24.
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

Comment

niet slecht kwa opbrengst
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

waar dit draadje bijna aan zn eind komt post ik ook nog maar even mn "logboek" wat ik heb bijgehouden.. Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat het hele ritje 4 maanden heeft geduurd

LB JH.JPG

Ook nog even naar het wortelstelsel gekeken.. volgende ronde ga ik de ene dag van bovenaf en de andere dag vanuit de schaal voeden omdat ik bovenin weinig wortels zie. Deed nu de hele ronde van onder voeden...

20121205_121109.jpg20121205_121048.jpg

En nu resteert alleen nog een rookverslagje... Iets waar ik me nog niet aan durf te wagen.. de graslucht is er wel uit.. maar t ruikt eigenlijk naar niks nu.. zal dus nog even geduld moeten hebben... best lastig

(running)

Comment

mooie opbrengst laat het je smaken

Comment

Mooi man
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Woooooow !!! damn nice !! Dit overtreft al mn verwachtingen.. De weed is nu al vele malen beter dan dat ik in de shop krijg.. En gaat alleen nog maar lekkerder worden.. TOP !!! Hier had ik veeeel eerder mee moeten beginnen..

20121206_015408.jpg20121206_015251.jpg Na 1 draai in de grinder komt het er perfect uit... geen gruis.. gewoon prima brokjes

Wietje heeft nu al een heerlijke zoete smaak.. lemon/citrus smaakje en geur.. ook issie Mega stoned !!

ps.. Ik vond nog een tak+top in de kast.. deze was van de waslijn afgevallen.. dus ... +11 gram maakt 176 gram totaal
              Last edited by shivaman; 6 December 2012, 12:31.

(running)

Comment

dat word niet meer naar de shop voor jou hahaha

Eerste kweek.... je weet zelf!
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Toch wel knap dat mensen dat micro kweken voor elkaar krijgen. Ik betrap me er altijd op te groot te denken.. Als ik eenmaal aan een idee vast zit kom ik er niet meer af hha

Comment

Bezig...
                  X