Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik hou die 4x 70m2 als dat bouwtechnisch lukt.. ben wel blij dat ik in een andere ruimte uitblaas nu, scheelt echt 10 graden.. en straks met die 100m3 erbij zuig ik dan ook versere en koelere lucht aan...
badkamerventilatortje aangesloten.. ding maakt iig geen herrie, en gebruikt maar 15W... nu 35 graden met lamp aan... denk dat ze het hier maar mee moeten doen...
nieuwe foto's .. ze zijn nu 33 dagen in groei.. en deze week gaan ze de bloei in.
Scrognet gaat er deze week in, en dan mogen ze knallen....
20120909_095937.jpgDit is "kwak" (het achterblijvertje) geworden... eigenlijk ben ik hier nog het meest tevreden over. Er beginnen 2 mooie hoofdtakken te groeien hier
20120909_095946.jpgDit was "haastige spoed" Deze was als eerste boven, groeide het snelst, maar blijft nu klein (wel stevig en vol)
Vannacht niet warmer geweest als 35.5 graden.. het was door de buitentemperatuur in huis bloedheet... volgende week regen, en dan nog maar een eens meten..
Heel misschien top ik de 2 grootste nog een keer... om de hoogte's weer gelijk te krijgen, maar hier ben ik nog niet over uit...
Tips/reakties zijn welkom
foto update: ze zijn vandaag 36 dagen en het scroggaas is erin gegaan.. vanaf morgen beetje binden en dan misschien eind deze week in bloei zetten.
Ik heb wat last van verbrande puntjes bij de linker.. ik geef ze om de dag +/- 200ml per stuk en alleen power roots en enzyme.. Het is alleen het onderste gedeelte van de plant dus ik maak me niet zo heel druk. 20120912_164230.jpg20120912_164258.jpg20120912_164311.jpg20120912_164213.jpg
op de 1e foto boven die meter is het puntje verbrand.. is moeilijk te zien zo..
gisteravond dat plantje gered van zn ondergang denk... stond veel te droog. ( ik dacht eerst te nat door die puntjes, daarom maar even niks gegeven.)
Gisteravond even snel een pons water en je zag m bijtrekken.. vanmorgen stond ie er weer puik bij gelukkig..
Comment