Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek shiva in nieuw hok

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

    ja, ze gaan boven alles van wat ik maar had verwacht , zo'n eerste keer.. uiteraard is het afwachten op het eindresultaat.
    ik denk ook niet dat ik helemaal goed gebonden heb, maar dat is een goede les...

    ik geef ze nu voeding met een EC van 1.7 ... ongeveer 0.5 liter per plant per dag... en doe dat van onder . (over het algemeen vinden de dames dat wel lekker )

    5 minuten na het water geven is de schaal echter al leeg.... geef ik te weinig?? of precies goed?
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #92
      Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

      even een foto-update'tje ... zondag staan ze 3 weken op 12/12 .. vandaag is precies 2 weken na de eerste bloeiverschijnselen.. Maar hoe lang staan ze nou eigenlijk in bloei ?? 2 of 3 weken .. ivm voedingsschema, en het geven van green sensation ... hoe rekenen jullie dat betreft de bloei ??

      20121005_205504.jpg20121005_205517.jpg20121005_205450.jpg

      De linker kant staat jammer genoeg iets hoger... de rechterkant zijn wat meer proppies.... maar goed we zien wel...
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #93
        Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

        wanneer de eerste bloeiverschijnselen zichtbaar is met het oog gaat de bloeitijd in
        ziet er mooi uit voor de rest!
        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

        Comment


          #94
          Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

          ok... vandaag dan 2 weken bloei .. hou ik het daarop.. Nog 1 week powerroots en enzyme en dan over op de green sensation...
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #95
            1e kweek shiva in nieuw hok

            Zoals darkside zegt klopt het ;p je bloei start pas wanneer het zichtbaar word, de tussen periode word vegetatieve fase genaamd dacht in , die kan soms 1 a 2 weken duren voor je het zichtbaar ziet, tot dan geef je groeivoeding, vanaf ze zichtbaar in bloei staan kan je omschakelen...

            Comment


              #96
              Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

              hmmm.. ben er nou al 2 weken mee bezig maar kom er niet uit... Als ik de voeding volgens het schema geef, maar dan met 1 liter water..
              dus:
              1 ml powerroots
              1 ml enzyme
              5 ml bloeivoeding

              Dan kom ik constant op een EC van rond de 2.2 .... dit moet echter 1.7 zijn met de hoeveelheid die ik geef..
              als ik "maar" 3ml bloeivoeding toevoeg, dan heb ik wel de gewenste EC van 1.7
              Zal ik nou het voedingsschema aanhouden, de EC-waarde aanhouden, of zal ik er tussenin gaan zitten.. en de planten in de gaten houden...
              En vanaf volgende week moet ik volgens het schema nog meer voeding gaan geven... dat kan wat worden dan... straks zit ik op 3.0

              Is dit een bekend euvel ?? en zorg je dan dat je EC-waarde klopt of hou je je aan het schema...
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

              Comment


                #97
                1e kweek shiva in nieuw hok

                5ml per liter is wel wat veel denk ik? Ik zou die 3 aanhouden, je ec is belangrijker.... Wat is je ec van je water waarvan je start?

                Comment


                  #98
                  Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
                  5ml per liter is wel wat veel denk ik? Ik zou die 3 aanhouden, je ec is belangrijker.... Wat is je ec van je water waarvan je start?
                  EC is 0.6

                  Op het voorschrift staat 50ml/10Liter...

                  voedingsschema Terra Plagron.JPG


                  Ik ben er denk al uit... in dit voorschrift hebben ze t ook over een EC van 0.3 ... ik heb nog 10 liter bar le duc staan.. die is 0.3 ...vanaf morgen dat er maar doorheen jassen....
                  Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                  Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                  (running)

                  Comment


                    #99
                    1e kweek shiva in nieuw hok

                    Dacht ik al , ec van 0.6 is hard , die van mij is 0.2 regenwater, en 0.4 van men leidingwater .... Kan soms wat anders zijn!

                    Comment


                      Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                      Het ijken van je ec meter mag ook nog wel eens helpen bij raar aangegeven waardes!!!

                      Comment


                        Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                        ik heb m nog geen 2 maanden... ik meet 0.6 voor kraanwater, en 0.3 voor bar-le-duc... ik zal morgen eens kijken of ik ook zo'n vloeistoffie voor mn EC-meter erbij heb gehad..
                        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                        (running)

                        Comment


                          1e kweek shiva in nieuw hok

                          Zal wel kloppen hoor ... 0.6 kan is geen gekke waarde, maar controle in ijkvloeistof is altijd aan te raden, ik zou zowiezo wel de ec aanhouden en de hoeveelheid voeding iets zakken, ze maken die schemas ook niet om te besparen, iedereen wil zen product zo snel mogelijk op want dan koop je de volgende lading :p veel mensen hebben meer last van overvoeding dan van ondervoeding...

                          Comment


                            Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                            foto-update: morgen staan ze 3 weken in bloei.. (zondag 4 weken 12/12) vanavond zullen ze voor de laatste keer powerroots en enzyme krijgen. En vanaf morgen alleen nog bloeivoeding en green sensation... alles gaat wel naar behoren volgens mij.. zoals ik vorige keer al melde werd de linkerkant een beetje hoog..
                            Hier ben ik maar een beetje met touwtjes aan de gang gegaan, en de boel een beetje naar beneden gespannen... zo hoef ik me lamp nog niet hoger te hangen, ook omdat rechts erg laag blijft... Dit kan toch geen kwaad denk ??

                            20121011_205142.jpg20121011_205148.jpg zie hier de bindkunst..

                            20121011_205101.jpg en het hele hokkie...

                            20121011_205237.jpg Dit is de meest rechtse top... Hier is het toppen denk ik niet helemaal goed gegaan.. Ik heb alsnog 1 hoofdtop, en wat kleintjes eromheen..
                            Wordt wel een bommetje zo

                            Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar het eindresultaat... maar dat duurt nog ff...
                            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                            (running)

                            Comment


                              Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                              Ziet er goed uit jongen!!!!

                              Ga zo door!!

                              Comment


                                Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                                lekker hoor !
                                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                                Comment

                                Bezig...
                                X