Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek shiva in nieuw hok

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

    Nog wat laatste foto's voor ze plat gaan...


    20121127_155722.jpg 20121127_155507.jpg 20121127_155522.jpg 20121127_155542.jpg 20121127_155603.jpg 20121127_155700.jpg

    Ik ben met me microscoopje in de weer geweest, en vrijwel alles is milky.. gister toevallig voor de laatste keer een halve dosis water gegeven.. denk nu nog een dag of 2 met licht aan, en dan 2 dagen met licht uit ofzo... geen water meer vanaf nu... ff kijken wat de bladeren zeggen..

    En ze ruiken zo heeeeerlijk... ik kan niet wachten...

    Of zeggen jullie.. nog ff doorrijpen ofzo ??
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

      Dat lijkt me een goed plan. Zeker oppassen voor rot he, als je 2 dagen het licht uitzet. Wat een knotsen :p
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

        Idd opletten dat je lv niet te veel stijgt als je 2 dagen de lamp uitlaat, zou echt doodzonde zijn om nu nog toprot te hebben door zoiets doms :p ziet er anders erg lekker uit, komt helemaal goed

        Comment


          Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

          gewoon maar knippen dan... zonder 2 dagen licht uit?

          over dat knippen.... voorheen plukte ik alle bladeren er vanaf, en daarna stripte ik de hele tak/plant zodat ik allemaal kleine topjes had, die gingen het droognet in... na 1,5 dag alles weer in een zak voor een uur of 3/4/5.. (om het overige vocht uit de takjes te trekken) en dan nog +/- 2/3 dagen in het net....

          Maar na hier te hebben gelezen is de "Doe Maar" - methode dus beter... dat maar es proberen.. met de voetjes aan het plafond
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

            niemand ff...? denk dat t morgen of vrijdag wel moet gaan gebeuren namelijk....
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment


              Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

              Shiva,
              Ik zou zeggen "gewoon proberen", met de voetjes aan het plafond!
              Good luck & have fun!
              Greetz,
              OldStyle24

              Comment


                Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                70 dagen bloei morgen... wilde zojuist de schaar erin zetten.. maar ik kan bijna geen amber trichoompje vinden... van de middelste plant vind ik de haren ook nog erg witjes en heb ik het idee dat ze nog meer bloemen aan wil maken... eigenlijk is 100% milky..
                zit nu dus op 10 weken ipv 8 en ik geef ze al de hele week geen water meer..
                dit is nog het lastigste van de hele kweek.. het moment van oogsten...
                moet ik nou nog langer wachten??? of schaar erin.. en rijpen ze nog wel wat als ze ondersteboven hangen?

                ps... zit al met handschoen aan...
                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                (running)

                Comment


                  Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                  Update: Oogsten !! Ik heb vannacht op me dooie akkertje me plantjes geknipt, dit omdat er snachts niemand aan de deur komt, en er niemand over de galerij loopt.. ivm de stank..


                  20121201_045430.jpg20121201_045446.jpg20121201_045503.jpg20121201_045645.jpg
                  En hier hangen ze... voor het kleine grut heb ik een kartonnen doos gepakt, en daar een soort gaasdoek overheen gespannen... dit zal wel lekker doorluchten..



                  20121201_045524.jpg20121201_045535.jpg20121201_045618.jpg Bij deze top heb ik zo mn twijfels... zit er nou rot in? of heb ik m ff te laat geoogst?? de bladeren waren iets paars.. Ik denk zelf dat het geen rot is, of dat ik er net op tijd bij ben geweest.. Is er iemand die dat zo kan zien op deze fototjes ???


                  Me badkamerventilator staat aan, me vinnetje draait, en me afzuiging staat vrij hard... Nu maar weer wachten.....
                  Last edited by shivaman; 3 December 2012, 21:09.
                  Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                  Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                  (running)

                  Comment


                    Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                    als je zachtjes aan die blaadjes trekt en ze komen mee dan zal het wel rot zijn en die paarse verkleuring kan door de koude of genetica zijn allesinds proficiat met je oogst hoeveel heb je afgewogen ?

                    Comment


                      Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                      Tnx !! zal zo nog eens gaan kijken.. ze kunnen toch af en toe wel een zaklamp doorstaan (omdat ze in t donker moeten)
                      dat paarse KAN idd wel door de temp komen, van de week was de min. temp 15 graden...
                      Ik heb geen idee hoeveel het is, Ik heb wel een weegschaal voor goud.. (max. 100g) Ik ga wel wegen als het droog is...

                      Maar het gaat iig niet in die 6 weckpotten passen die ik ervoor had gehaald
                      20121202_153138.jpg

                      Net even gekeken... (paarse) blaadjes zitten muurvast.. ook ziet het er al beter uit dan vannacht.. Ik hou m in de gaten...

                      Temp is nu 20graden, LV 40
                      Last edited by shivaman; 2 December 2012, 14:38.
                      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                      (running)

                      Comment


                        Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                        Mooie toppen shivaman!!
                        Nu nog wachten tot het droog is
                        Je zit ruim boven de 100gram hoor,
                        netjes!
                        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                        Comment


                          Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                          LV is opgelopen naar 48% .. Kan dit nog voor problemen gaan zorgen ?
                          Ik heb genoeg ventilatie, en de toppen en takjes beginnen ook al wat droger aan te voelen..
                          Zo laten gaan, of moet die LV echt omlaag?
                          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                          (running)

                          Comment


                            Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                            Mooie toppen man dat word lekker roken met de kerst



                            Eerste kweek.... je weet zelf!
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                              LOL te kleine potten jonge ! Mooie ronde zo , nog even drogen en

                              Comment


                                Re: 1e kweek shiva in nieuw hok

                                LV was alweer omlaag naar 42 .. ik krijg toch de neiging om het even een paar uur in een zak te doen.. ff laten zweten..
                                buitenkantje wordt al vrij kruimelig.. maar de takjes buigen nog..
                                iemand ervaring hiermee, om het weer even in zakken te doen ?
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

                                Comment

                                Bezig...
                                X