Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wel een aparte manier van kweken voor een haze-soort. Meestentijds wordt een haze gelijk op 12/12 gezet of hooguit een week op 18/6. Immers, ook in de eerste weken van de bloei groeit een haze nog behoorlijk door. Dus als ik goed ga rekenen: pot van 40 liter is 30 cm hoog, tel daarbij op 160 cm reeds bereikte hoogte van de planten en nog een te verwachten groei van 50 cm: dat komt dus uit op 240 cm aan hoogte voor de plant inclusief pot. Tel daarbij op 60 cm voor de afstand tot de toppen en de hoogte van je lamp inclusief armatuur zelf, stel 15 cm: dan zit ik al op 315 cm. Ik ben -en naar alle waarschijnlijkheid niet als enige- benieuwd naar een fotoverslag. Een tent zal niet lukken, want de hoogste zijn 215 cm. Dus foto's van je ruimte hebben mijn interesse.
heb weer een nieuw kweekje 5 silverhaze onder de 600 wat het is al weer een tijdje trg was even gestopt en heb mij beter in gelezen
het gaat nu stukken beter
Comment