Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED kweek G-Magic Growlight Big Bud XXL en Amnesia Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LED kweek G-Magic Growlight Big Bud XXL en Amnesia Haze

Oorspronkelijk geplaatst door gmagic View Post
    @dj felix de marketingpraat van mij is algemeen bekende info met betrekking tot LED in ABN.

En de warmte ja dat is toch geheel afhankelijk van meerdere factoren. kweek jij in een klein hok of als hobby in je huis dan zal je minder moeten verwarmen in de winter. sommige kwekers doen aan warmte isolatie. Je hebt ook de professionele kwekers die bijvoorbeeld loodsen doen e.d. ja dan moet je dik verwarmen maar met die omvang tap je toch!

Ik heb tevens never gezegd dat het de next best thing is volgens mij. HPS heeft voordelen en nadelen, LED en andere methodes net zo goed. De behoefte aan led of hps is dus ook nog eens afhankelijk van je doel.

Maar bedankt voor je goede wensen. Ik hoop dat je af en toe nog ff in het verslag komt piepen voor evt feedback en tips. Je hebt al gekweekt op led heb je nog tips?
    Maak je geen zorgen gmagic, ik wil je kweek op leds helemaal niet afbreken ofzo, ik wil je alleen duidelijk maken dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is op Led. Watergift is heel belangrijk daar planten veel minder verdampen dan op HPS...
    En als je een hok hebt met een constante minimumtemperatuur van 20 graden, ook in de winter, dan zijn leds een uitkomst.
    Vergeet ook die vergelijking tussen wattages led-hps, klopt niks van...

Bij deze,

Comment

CIMG0777.jpgCIMG0802.JPGCIMG0803.JPG

Hey Gmagic,

De lamp is een 104 watt.
      Hij heeft 3 standen, groei, groei/bloei en bloei.

Ik heb hem bij kweeklampen.nl besteld.

De Jack staat 1 week op 12-12.
      Ik ga het allemaal zien, wat het wordt.

De pot is dubbelwandig:
      Binnenpot met een laag grid, daarbovenop aarde.
      En de buitenpot fungeert als waterreservoir. De wortels zijn flink gegroeid. Ze komen door de gridlaag heen.
      Binnenkort krijgt ze water van beneden.

Gr.Partizan.

Comment

Hey!!

Ben er weer. Was een tijd even niet in de mogelijkheid om online te komen en een update te geven. Waarschijnlijk volgende week ook niet want dan zit ik in Belgie.

Na het plaatsten van de haze heb ik de bladeren bijgeknipt. In de ochtend vlak even wezen kijken en stonden me haze stekken mooi rechtop. In de avond weer ff polsen en tot mijn ongenoegen lagen de dames slap in het coco!!

Snelle truc toegepast: Boterhamzakken over de stekken. Met een uur stonden ze weer kaarsrecht. Deze heb ik net zolang laten staan en vochtig gehouden tot ze aangeslagen waren. Eergister is 1 van de haze dames helaas overleden daar later meer over.

Comment

Hoe is het met de plantjes man?

Comment

Bezig...
          X