Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
even enkele snapshot's van het geheel. de HPI heb ik eruit gegooit aangezien het wat te weinig is in deze tent qwa wattage...
Misschien volgende keer in een tweede HPI investeren.
Gisteren 500ml's afgezuurd water ph 5,8 met bacto en afgeroomd met wat co2. Zoals we het dus de resterende kweek gaan doen....
De dames hebben enige warmtestress gehad door een kapotte tijdsklok die m'n fan in de tent bediende... Voor de rest gaat alles toppie, morgen ga ik ze wat uiteen zetten.
Ziet er goed uit ben benieuwd naar de Somango van Soma dat is een echte liefhebber als je het over cannabis hebt.Heeft naar lekkere wietjes wel bijna allemaal lang bloeiers maar zeer de moeite waard.Succes.
Even wat picca's... Ze zijn goed in groei doorgestoten de laatste week, ze staan nu vier dagen op 12 uur licht-cyclus. Aangezien ik momenteel geen mannelijke opbouw zien in de planten, gaan waarschijnlijk de vijf klein het onderspit delven... Ook niet slim van 18l potten te gebruiken voor deze bijna 12/12'jes...
Comment