Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek verslag 3 x bubble

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweek verslag 3 x bubble

Korting op 420shop
    DSCF0770.jpgDSCF0771.jpgDSCF0772.jpgDSCF0773.jpgDSCF0774.jpg

hey ik ben nieuw hier heb 3 planten bubbel ik kweek met 2 licht bakken tl licht 4x 36 watt warm en cool withe totaal 144 watt geef bloei voeding van canna dit is mijn eerste keer kweken heb een hok afgezet met vantilator en aan voer buis is een kleine ruimte en ga elke dag kijken dus genoeg frisse zuurstof ze staan nu precies 9 weken en gebruik geen voedings schema zo allen uit de losse pols geen speciale potgrond ben nog wel vanplan om dit bij eventeel volgende kweek wel weer te doen dit is gewoon om te kijken als je planten ook in de bloei kunt zetten met behulp van tl licht en als het langer duurt ofniet gewoon een beetje experimenteren zitten al redelijkke topjes aan en straalt ook puur wit uit je ziet ze gewoon gaan en ze ruiken ook zo lekker zoet ze moeten nog eventjes

geef jullie mening graag
    Last edited by kerwin; 12 August 2012, 18:18.

Re: kweek verslag 3 x bubble

mijn mening ? haal die lampenkap er vanaf deze houd licht tegen
    in de bloei enkel warm wit gebruiken
    lamp aan de zijkant mag ook wel dichter op de planten hangen (of ik zie het verkeerd ?)
    verder goed bezig denk ik zo
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

hey oke oke ik dacht mischien wat meer reflectie heb deze setup al vanaf het begin groeien zal dit nog evewn gaan aanpassen .

oke oke ja dat dacht ik zelf ook wel dat die lamp er wat dichter op moet staan gebruik hem meer voor extra licht wil er eingelijk nog 1 tussen zetten en die kappen er om weg halen dus volgend setup 3 x tl licht bakken van 3keer 2 lampen totaal 6 lampen dus lengte 124 cm

tanx voor de reactie

Comment

met tl is het gewoon belangerijk dat je planten zo dicht mogelijk op het licht zitten
        het beste om dit te behalen is de scrog methode hierdoor krijgt alles evenveel licht omdat je het vlak onder de lamp bind
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

oke oke ja heb er een boel over gelezen ga dit meteen doen na het werk ( dames slapen nu nog ) die ene licht bak er dichter opzetten en de zij kappen weg halen meer licht is betere opbrengst en ze hoeven niet zo lang meer ... volgende keer meer plantjes en meer licht betere potgrond en een afzuig fan daar ben ik wel achter heb met 1 van deze plant ook geprobeerd te fimmen 1 krijg je er 2 voor weer toch zo kun je de plant kleiner houden en wel meer topjes maar dat is niet helemaal goed gelukt kreeg er ook gewoon weer 1 voor terug .... tnx voor de reactie

Comment

Bezig...
          X