Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stekken Silverhaze binnen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stekken Silverhaze binnen.

    Korting op 420shop
    Zo. Heb stekken gekregen en begin nog maar is een keertje in mijn 150*150/200 tentje.
    Lichtmix in 20 liter potten bewatert met Canna voeding effe w88 en stekken erin.
    Dag later water afgezuurt naar 6.10 met wortelstimulator van de pns.
    Temperatuur 25 graden met lv van (te weinig) 50. maar ga niet de hele tijd alles nat spuiten,,ze moeten het maar doen hiermee..
    Lampen aan gaan ze hangen,,verdo***,,,, kijk ik wanneer de lampen weer aan gaan staan de dames wel weer recht op gelukkig.
    Heb een luchtkoeler erbij aan geschaft voor deze zomer,anders waren ze denk ik al kapot.
    Ben heel benieuwd hoe het gaat met stekjes.----------------------------------------------
    ------------IMG_0576.jpgIMG_0577.jpgIMG_0578.jpgIMG_0579.jpgIMG_0580.jpgIMG_0581.jpgIMG_0582.jpgIMG_0585.jpgIMG_0586.jpgIMG_0587.jpgIMG_0588.jpgIMG_0589.jpgIMG_0590.jpg---------Dit zal mijn laatste kweekje zijn. Hierna heb ik deze ervaring wel op gedaan en zoek ik een nieuwe hobby.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Stekken Silverhaze binnen.

      Idd thanks lange.. Ik heb de grond onder deze stekken alleen nog extra gevoed zodat ik het een hele tijd niet hoef te doen.
      Wortelstimulator gebruik ik ook niet meer,alleen lekker frisse afgezuurd water.

      Comment


        #4
        Re: Stekken Silverhaze binnen.

        Succes met je stekken en ik hoop voor jouw dat ze spint vrij zijn, want het is vrij normaal tegenwoordig dat je er gratis beestjes bij krijgt.

        Wat je kan doen om de LV omhoog te krijgen is plastic 1 1/2 cola flessen gebruiken en die over je plantjes te zetten (flessen bodem eraf snijden en over je plant zetten werkt perfect, wel met de dop eraf) dan loopt je LV zo naar de goede LV en zullen je stekjes wat minder moeite hoeven doen zo in het begin.

        En op een light mix zou ik wel voeding gebruiken want die hebben over het algemeen een EC van 0.8 en das een beetje weinig voor stek. Ik zou nu, persoonlijk.... maar wie ben ik, de helft van het voedingschema aanhouden (want die zijn gemaakt voor stekken) dus 2 a 3x per week mee te geven en de resterende dagen gewoon water. EC 1.2 ofzo.

        Succes kerel en me stoel is gezet!!!

        Comment


          #5
          Re: Stekken Silverhaze binnen.

          succes met deze kweek !
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment


            #6
            Re: Stekken Silverhaze binnen.

            Thanks cannarebbel,,heb mijn aarde ook als eerste extra bevoed. en ga ik verder met alleen wortelstimo van pns.
            ga morgen iets proberen met de LV. dat is: zeiltjes net boven waar mijn frisse lucht naar binnen gaat met een naar schuin naar boven een grotere gat om de warme lucht weg ta laten zugen door de filter.. zo moet ik de lv ook wel op pijl houden ..

            Comment


              #7
              Re: Stekken Silverhaze binnen.

              Hen net gekeken naar de beworteling van deze slaphangende stekken....IMG_0591.jpgIMG_0592.jpgIMG_0593.jpgIMG_0594.jpg----zitten maar 1 worteltje aan...hmm . Heb nu het glaswol omweg gehaald..ik weet het niet hoor.

              Comment


                #8
                Re: Stekken Silverhaze binnen.

                Beetje kleine stekjes.......leven ze nog?
                Later en succes met de kweek
                "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                Comment


                  #9
                  Re: Stekken Silverhaze binnen.

                  Ze leven weer..op 2 na. Maar die komen ook wel weer..heb nu eindelijk (3e dag nu) plastiek om de potten gedaan en jawel hoor..wonderbaarlijk is het om te zien hoe sterk deze plantjes zijn..Ze zijn nu 2 dagen weer gelukkig en heb ze net op 12/12 gezet.. Nu even kijken wanneer ik de 25 liter zakken kan gaan verwijderen...maar laat ze er nog echt wel lekker omheen zitten..

                  Comment


                    #10
                    Re: Stekken Silverhaze binnen.

                    colaflessen erover heen!! Had het zelfde met mij silverhaze stekken die nu buiten staan..

                    Comment


                      #11
                      Re: Stekken Silverhaze binnen.

                      't Is steenwol waar de stekken in wortelen, dat moet je erom laten zitten, dat graaf je gewoon in, en meteen doe je een plastic zakje over de stek.
                      Lamp 2x zo hoog als normaal, en een paar dagen later kan het zakje eraf en doen ze het allemaal.
                      Alleen dat plastic hoesje waarmee het bij elkaar gehouden wordt verwijder je van de plugjes.

                      Je bent ook erg snel met het op 12/12 zetten, geen geduld ?
                      Tijd voor nieuwe foto's !
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Stekken Silverhaze binnen.

                        de zakken zitten er nu al meer dan en week omheen,,wat ik nu ga doen is plastiek ozonlaag maken haha..
                        net boven de luchtgaten waar ik een air koeler laat blazen in de tent maak ik geheel dicht met plastiek,op de achterkant na om deze lucht af laten voeren.
                        Update is vanavond met foto.

                        Comment


                          #13
                          Re: Stekken Silverhaze binnen.

                          IMG_0596.jpgIMG_0597.jpgIMG_0598.jpgIMG_0599.jpgIMG_0600.jpg
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Stekken Silverhaze binnen.

                            17-08 --in de bloei...nu..02-09-- IMG_0612.jpgIMG_0613.jpgIMG_0614.jpgIMG_0615.jpgIMG_0616.jpgIMG_0617.jpgIMG_0618.jpgIMG_0619.jpgIMG_0620.jpgIMG_0621.jpgIMG_0622.jpgIMG_0623.jpg---t.gaat heerlijk. eergisteren nog getopt..Dus maar kijken wat deze dames in peto hebben... foto,s van 2 september!!
                            Last edited by yesman; 25 September 2012, 16:19.

                            Comment


                              #15
                              Re: Stekken Silverhaze binnen.

                              Ik ben ook benieuwd.
                              Het lijkt alsof ze nog aardig aanslaan.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X