Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stekken Silverhaze binnen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stekken Silverhaze binnen.

IMG_0631.jpg------------IMG_0636.jpg----vandaag 4e week bloei..of gisteren....Heb ze nu wel op 1200 watts gezet zins de 10e 4dagen dus.

Heb deze dames tijdens de warme dagen dus met een aircooler (geen airco) koel gehouden..Nu hoeft het niet meer. weertje zit nu wel weer lekker mee..

Comment

IMG_0653.jpgIMG_0652.jpgIMG_0650.jpgIMG_0657.jpgIMG_0660.jpg---14 dagen onder 1200 watts.. nog 1 weekje en dan weer verder met 600 watt..Na mijn mening gaan de toppen niet echt snel..misschien komt het doordat ik derect de 1e week in de bloei heb gezet?? Of heeft het te maken met het toppen??? ik weet het niet,,maar ik ben er nog niet he..denk nog 2 weken volle bloei,,en laatste 2 weken hoef je niet zo veel meer! te verwachten,,ik zie wel..

Comment

wa een lieve topkesssssss
        God was never on your side..

Comment

Silverhaze, dat kun je zien als Amnesia toch ?
          Komt wel goed denk ik, het worden keiharde toppen

Bloeiweken tel je trouwens pas vanaf dat je echte bloei ziet, niet vanaf dat je je lamp op 12/12 zet.
          Da's pas een week of drie denk ik ?
          Last edited by QnQ; 25 September 2012, 10:51.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooie planten heb je daar met lekkere topjes er al in....

Dat gaat wel goed komen en niet te hoge EC aan houden, daar houden die hazen niet zo van.

Succes

Comment

Zo...25 september..toch maar over gegaan naar de 600 watt..temp kwam soms op de 32 graden en dan nemen de dames niets of te weinig voeding op.
              Op deze manier weer is helemaal uit laten drogen en dan met frisse 5.8 water geven.
              Weet nu pas (door te googelen-niet van hier,,bedankt nog ) waar naar te kijken wanneer je moet tellen hoe lang de dames in de bloei staan.IMG_0627.jpg
              Wat blijkt! vrijdag nog maar 4 weken. .-7-september kwamen de witte haartjes te voorschijn,,dusss....
              Last edited by yesman; 27 September 2012, 10:52.

Comment

Ziet er leuk uit. Alleen leken de toppen op de vorige fotos al wat verder haha, lijkt wel of de planten hun toppen verloren hebben. Zeker gezichtsbedrog maar viel me op dus moest t ff kwijt.

We zullen zien waar dit eindigen gaat. Hoeveel grammetjes denk je ervanaf te gaan halen?
                In het begin leek het goed mis te gaan en dacht ik dat t niks meer zou worden maar ze hebben zichzelf goed opgepakt en zijn toch nog redelijk mooie planten geworden.

Comment

Hahaha.. deze foto is van de plantje waarmee ik ongeveer de bloeitijd mee kan rekenen..07 september dus.
                  Vandaag maar proberen om weer met 2 maal 600 verder te gaan,alleen mijn temperatuurmeter staat op 32 graden.
                  Afzuiger vol aan,en airkoeler erbij aan die de tent in blaast..weet nog niet of dat wel goed is.
                  Maar heb gelezen dat zo,n digitale temperatuurmeter niet de atmosfeer temperatuur meet,dus dat er dan 3 graden van af moest halen...
                  Hoop het want dan zit ik goed met 28/29 graden met een vetten 2 maal 600 watts in mijn tentje.
                  Last edited by yesman; 28 September 2012, 12:23.

Comment

IMG_0664.jpg--IMG_0665.jpg---IMG_0666.jpg--Wat gebeurd er met mijn blad?? verdomm... N-te kort?
                    Mijn temp gaat van 22 lampen uit,naar 29 graden lampen aan.
                    Als er sprake is van overvoeding dan zal dit niet veel kunnen zijn..
                    Op beestjes gekeken,,niets..
                    Of zal stekken minder goed tegen warmte/watts kunnen??
                    Gisteren weer zonder voeding gevoed,met alleen cannazym.(1maal).
                    4e week bloei...
                    Attached Files

Comment

Waarom zijn je planten zijknat? Zou eens niet meer spuiten in de bloei, dan verbranden je bladeren ook niet.
                      Stekken kunnen net als elke plant de watts aan dat is het probleem niet. Na 1 of 2 dagen zijn ze geacclimatiseerd.
                      Maar zoals ik zie spuit je veel met water of bladvoeding ofzo, maar lijkt me nou niet echt meer verstandig om dat in de bloei te doen want als jij je lamp aanzet werken die druppels als vergrootglaasjes waardoor je bladeren geel worden en uitdrogen omdat ze verbranden. Ook verhoog je de kans op toprot en andere schimmels door het zo nat te houden.

Ook vindt ik dat je stekken erg gestrekt zijn. Zou de lamp zelfs op 60cm hangen. niet hoger en niet lager.
                      Om de gele afvallende bladeren tegen te gaan zou ik een beetje groeivoeding meegeven de volgende keer dat je water geeft, daar zitten alle voedingstoffen in voor een mooie groene plant. Bloeivoeding is voor je toppen en zit dus niks of bijna niks in om je bladerdek gezond te houden...
                      Geef nou wel niet teveel water anders staan ze weer te nat en heb je dat probleem weer.

Ohja, Je temperatuurmeter kan idd afwijken. Geen rede tot paniek, in de volle zon is het soms een stuk warmer dus kunnen ze wel even hebben.

Denk dat je wat laat bent om de kweek nog goed te corrigeren. Teveel strek, Teveel vocht, alles TE eigenlijk.
                      Ik zou gewoon lekker afwachten tot je toppen rijp zijn en omhakken. Volgende keer gewoon hopen dat het beter gaat.
                      Last edited by Sudoma; 30 September 2012, 15:46. Reden: temp meter

Comment

Bedankt voor je reactie Sudoma,en wat je over de bloeivoeding schreef,,had ik ook die ochtend al wel gegeven.
                        Nu deze ochtend gekeken en ze hebben de 500ml al bijna op gemaakt,,en wat er natuurlijk verdampt is met 1200 watt op 60cm afstand.
                        Maar gelukkig,geen nieuwe gele bladeren meer.
                        Wat vocht betreft...Heb deze dames in deze 4 weken bloei misschien 3 keer nat gespoten en nog voor de lampen aan gingen met de lampen iets hoger.
                        Nu doe ik het natuurlijk niet meer omdat ze daar nu al wel de leeftijd voor hebben om b.v. toprot van te krijgen.

Comment

Heb je ook iets door dat water gedaan waar je mee spuit ?
                          Een beetje Biobizz Fishmix of Ecostyle Vital springen ze bijna voor uit de pot
                          In de groei he...nu niet meer doen.

Keep on going..
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

nee Q,,heb er wel iets van groeivoeding bij in gedaan.
                            Ik hoop deze week explosieve groei in alle toppen te zien.
                            Ze drinken nu al wel wat meer dus,,here we go!!..
                            Fototjes zijn wel heel onduidelijk natuurlijk met mijn shit phone,en 1200 watts,majaa..

IMG_0680.jpg IMG_0681.jpg en nog effe een piture van hoe ik mijn koude vochtiger lucht naar binnen werk.
                            Door het kijk/luchtluikje heen...
                            Attached Files
                            Last edited by yesman; 4 October 2012, 13:41.

Comment

IMG_0685.jpg IMG_0686.jpg IMG_0687.jpg IMG_0689.jpg IMG_0690.jpg IMG_0691.jpg

Bladeren blijven wel wat geel aan het worden..
                              Attached Files

Comment

zo..IMG_0716.jpg----IMG_0721.jpg--IMG_0719.jpg--IMG_0720.jpg--IMG_0721.jpg

Zo na 2 maal gewoon water te geven ga ik morgen beginnen met pk.13/14 en duimen dat de toppen toch nog wat de grote in gaan.
                                ze zijn wel allemaal getopt dus de hoofdbuds zijn sowieso kleiner,,maar wel 2 toppen dus.Gisteren 12-10 ging mijn 7e week bloei in..IMG_0722.jpg
                                Ow en heb ze ipv een net,de toppen versterkt door ze met touw bij elkaar te houden.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

zo..IMG_0716.jpg--IMG_0685.jpg--IMG_0721.jpg--IMG_0719.jpg--IMG_0720.jpg--IMG_0721.jpg

Zo na 2 maal gewoon water te geven ga ik morgen beginnen met pk.13/14 en duimen dat de toppen toch nog wat de grote in gaan.
                                ze zijn wel allemaal getopt dus de hoofdbuds zijn sowieso kleinder,,maar wel 2 dus.Gisteren 12-10 ging mijn 7e week bloei in..
                                Last edited by yesman; 13 October 2012, 00:32.

Comment

Bezig...
                                X