Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag hebben de dames voor de verandering maar weer eens afgezuurd water gekregen ,de bladpunten beginnen iets te verkleuren dus maar eens een dag of twee stoppen met voeden .
Verders doen de Amneesjes het prima nix te klagen .
Nu maar weer eens een paar plaatjes van de dames .
M'n planten hebben vandaag voor de verandering weer eens van onderen voedingswater gehad PH 6.2 EC 1.5 ,doe ik zo ongeveer eens per week om de wortels onder in de potten ook wat te stimuleren .
De dames hebben het nog steeds goed naar hun zin ,ze gaan lekker gestaag door met toppen bouwen en ze zijn ook nog steeds veelal groen .Af en toe moet ik er natuurlijk wel eens een verkleurd blaadje afhalen maar ze zijn nog steeds niet in hun herfst fase terecht gekomen .
ja ja dat ziet er lekker uit
goed om te zien dat het prima gaat met led..
ik las dat je ook bolle bladeren hebt en dat dat wel eens zou kunnen komen door de ventilator die teveel op de planten gericht zijn..
ik heb de fan nu anders gehangen.. ben benieuwd.. PH is in orde en ze staan ook niet te nat.
Shit net een blaadje ondekt met spinttebeesjes !!
Hebben ze waarschijnlijk toch iets opgelopen in de stress week buiten .
Eens even op onderzoek uit gaan .
Comment