Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Een paar Amnesia onder de led
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Een paar Amnesia onder de led
High everybody,
Weinig te melden vandaag behalve dat de bladeren van de drie dames ipv gister vandaag weer een sponsbeurt hebben gehad met verdelgingsmiddel en ik geloof dat ik hier wel goed aan doe .Ik zie zo in eerste instantie niet dat er nog andere bladeren aangetast zijn door de spint.
Verder bouwen de toppen nog lekker door en worden de dames ook steeds witter .SAM_3117.jpgSAM_3115.jpg SAM_3116.jpgLed's grow !
Comment
-
En nog een paar pic's .
SAM_3118.jpg SAM_3119.jpg SAM_3120.jpg
SAM_3121.jpg SAM_3122.jpg SAM_3123.jpg
later..Led's grow !
Comment
-
Bubba # de herfstkleuren voeren nu de boventoon en die kleintjes komen wellicht eerder in de groteplantekast dan verwacht.
Bloei dag 56.
Ik heb zojuist het buitenkweek verslag van de moeders van deze "Amnesia's zitten terug lezen en terug tellen en ik ben tot de conclusie gekomen dat de moeders al met 48 dagen !! al klaar waren .Vandaar dat ik het idee heb dat m'n planten al lekker rijp voor de oogst zijn.
Dus mijn vermoedens of het wel echte Amneesjes waren zijn terecht ...niet dus of een nieuwe soort met 8 weken bloeitijd ....
Ik ben m'n dames inmiddels al een week aan het spoelen dit hou ik nog twee dagen aan en dan ga ik ze maar eens oogsten ,ze zien er lekker klaar uit.
Morgen weer een paar foto's van de dames ik kan nu de kast niet meer openen om foto's te maken want ze hebben hun schoonheidsslaapje op dit moment.
later..Led's grow !
Comment
-
A...je heb al weer kleintjes staan zo te zien
En ik geloof dat als mensen ook maar iets een haze geurtje ruiken het gelijk een amnees wordt genoemt zodat ze er meer geld voor kunne vragen. De meeste zijn rond de 12 weken alleen de S5 is 9 weken.
Succes met het aflboeien en knippen van de meiden straks en laat het u smaken!
Comment
-
SAM_3126.jpg SAM_3127.jpg SAM_3130.jpg de eerste plant
SAM_3131.jpg SAM_3132.jpg SAM_3133.jpg de tweede plant en een iets voller rekje
SAM_3125.jpg SAM_3134.jpg SAM_3135.jpg SAM_3136.jpg de derde plant met een nog iets voller rekje
SAM_3137.jpg de kleine topjes
SAM_3138.jpg en de jongsters.
later.Attached FilesLast edited by Bodos; 28 October 2012, 18:57.Led's grow !
Comment
Comment