Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooie kweek!
Heb een vraagje wil met 1 led 300watt gaan groeien. Valt dit erg op bij energiemaatschappij?
Ik zou 1 watt niet eens proberen....heb meerder keren contact gehad met een led lampen leverancier en
een lamp voor hem uitgetest, wat dus vrijwel niks deed....de bijna 2 cm groei die ik met hps heb had ik toen
bij lange na niet!!
Die leverancier was er ook over uit....1 watt is niks en doet vrijwel niks...een 2 of 3 watt led dringt meer door in het gewas
en dat heb je zeker nodig met cannabis!
Als je met 300 watt wilt kweken kun je beter een 250 watt hps ophangen vind ik....
De leds staan nog zo in de kinder schoenen!! Wel weet ik dat de ver-rood 730 erg belangrijk is en een key-
factor speelt bij de bloei!!!
Succes met je keuze!
Groetjes thur.
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
De overgebleven drie dames doen het prima de topjes zijn een beetje aan het vormen maar ze zijn nog lekker groen .
Gister en eergisteren hebben de plantjes water met voeding gehad en vandaag hebben ze weer alleen afgezuurd water gehad zodat ze geen overvoedingsverschijnselen krijgen.
Ziet er veel belovend uit
we duimen allemaal met je mee dat ze niet bij je komen aankloppen!
al vind ik dat ze hun wel met wat anders mogen bezig houden
Bubba @ Ja was idd best effe wat stessy voor mij en de dames ,maar ze zijn al goed bekomen .
Dag 26 bloei.
De planten herstellen sneller dan ik dacht ,er zijn wel wat bladeren verkleurd aan de onderkant van de planten maar dat lijkt eigenlijk ook wel alles wat er mis is met de planten .
De topjes zijn lekker rustig aan het bouwen je ziet ze toch elke dag een beetje groter worden dus ze staan toch niet helemaal stil gelukkig.
Verder hebben de planten weer een lekkere voedingsbeurt gehad en vanaf volgende week ga ik ze wat Green Sensation meegeven .
Comment