Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vapo# thnx man .
Felix # nee met niemand geen problemen zover ik het weet ,maar m'n buitenplanten hebben natuurlijk wel zo'n best wat geur verspreid de algelopen weken.Maar geloof niet dat iemand in de buurt hierover geklaagd heeft .
Bloei dag 30.
Het gaat nog steeds lekker met de dames , de toppen zijn nog lekker aan het zwellen ondanks alle stress van de afgelopen tijd.
Vandaag hebben ze weer wat voeding gehad ,3ml Power roots ,3ml Pure Enzym ,en 12ml TerraBloom afgezuurd met een beetje (3ml) PH- voor de juiste juiste zuurtegraad PH 6.2 .
Vapo,Felix en Bubba # nog geen ballen gespot. Het blijven gewoon dames .
Bloei dag 33.
Hallo topicvieuwers ,
Vanaf gisteren krijgen de dames voortaan Green Sensation bij hun dieet en vanaf dat moment is de Power Roots en de Pure Enzym weggevallen zoals Plagron het voorschrijft.Eens kijken wat die Green Sensation kan en of het wat scheelt met de Canna lijn die ik voorheen gebruikte .
De plantjes doen het nog steeds goed al zie ik onder in de planten wel een paar bladeren langzaam verkleuren .
De toppen bouwen ook nog steeds lekker door en er begint zo langzamerhand meer en meer hars op de bloempjes.
Het klimaat in de kast is uitstekend nu het buiten niet meer zo warm is ,ik kan het zonder moeite op 26 a 27 graden houden met een RV tussen de 40 en 50% prima dus.
Zo genoeg geschreven voor vandaag nu weer wat plaatjes .
We zijn nu een dikke 5 weken aan het afbloeien en zijn zo'n beetje op de helft van de bloeitijd gekomen . Another five to go !
Alles in nog steeds onder controle ,voor zover ik het kan zien tenminste,de toppen bouwen rustig verder en de eerste bruine pistels zijn al gespot .Niet dat dat iets uitmaakt want er verschijnen ook nog elke dag nog steeds nieuwe pistels dus dat zit allemaal wel goed .
Voor zover ik het in kan schatte doet deze Spectrabox het nog best goed in z'n eentje zonder m'n andere ledlamp ben toch wel benieuwd wat ik van deze drie plantjes af ga halen .
De geur zit er ook al zo'n best in elke keer dat ik m'n kastje opendoe komt er een flink haze aroma m'n neus binnen.Ben ook wel eens benieuwd wat de Plagron met de smaak van deze Amnesia's doet ,m'n buitenplanten ,de moeders van deze zijn opgevoed met de Canna Terra lijn en die waren lekker van smaak en ben eigenlijk wel benieuwd of de smaak veel afwijkt door andere voeding.
Comment