Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?
Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?
bedankt , zal wel over 4 dagen moeten oogsten , aangezien ik hoogst waarschijnlijk op reis ga vertrekken, bij het drogen in een kamer gewoon afzuiging laten opstaan zodat de luchtvochtigheid niet te groot wordt ?
Toch nog niet geoogst 4 dagen geleden , zag nog te weinig amber .
Hier nog een foto update , toppen zijn weer flink bijgekomen maar er is nog steeds weinig amber te zien(blijft wel moeilijk te zien met vergrootglas *10) dus toch nog zeker 1 week wachten denk ik..... Ondertussen al wel vol ongeduld aan het wachten maar we houden vol , zelf nog even voorraad wiet aangeschaft om toch niet zonder te zitten
je zou ook foto's kunnen maken op micro stand en dan op de pc inzoomen.. kun je het heel mooi zien.
[ATTACH=CONFIG]140509[/ATTACH] zoom maar een in.. suc6 nog even.. groentjes
Bedankt voor de tip!
maar heb juist in die camera zitten zoeken in de menu's en vind nergens iets terug van deze stand dus ik veronderstel dat mijn camera dat niet heeft . dus verder wat sukkelen met het vergrootglas denk ik
Morgenavond kan er eindelijk geknipt worden . , heb bijna alle toppen van de power flower planten ondertussen moeten ondersteunen met stokjes omdat ze omvallen van het gewicht.
De noodernlights hebben al wel wat meer amberkleur als de powerflowers maar ga ze toch tesamen oogsten , aangezien de toppen zo zwaar zijn en toch ook al wel wat amber te zien is . Nu 24uur in het donker . Na het knippen upload ik nog wel wat fototjes !
Comment