Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 x Original Amnesia Autoflower (Dinafem Seeds - Azarius)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 3 x Original Amnesia Autoflower (Dinafem Seeds - Azarius)
steek maar in de grond250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)
-
alright. ik kweek ze binnen, waarschijnlijk in de badkamer omdat het licht en de temperatuur daar makkelijk kunnen geregeld worden. ik heb geen geld of zin om een tent te maken of een HPS lamp te kopen, hopelijk lukt het zo ook wel.
Comment
-
Daar vrees ik ook voor, toch zeker als je binnen kweekt, ik vrees dat je ze niet genoeg licht zal kunnen geven die ze nodig hebben, denk er maar nog is goed over na het is nog niet te laat, alleen een tent in de badkamer zie ik nu ook niet onmiddelijk gebeuren Veel succes!
Comment
-
Alle zaadjes prachtig uitgekomen en ik heb ze daarnet geplant. Ze staan in de badkamer waar het lekker warm is en er hangt een spaarlamp (geen idee hoeveel watt). Hoe zit het met lichtschema en water geven voor deze zaailingen?
Bedankt voor de tips, ik zal even rondvragen voor een lamp bij fervente smoke/grow vrienden !
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
P1010015.jpgAlle zaadjes prachtig uitgekomen en ik heb ze daarnet geplant. Ze staan in de badkamer waar het lekker warm is en er hangt een spaarlamp (geen idee hoeveel watt). Hoe zit het met lichtschema en water geven voor deze zaailingen?
Bedankt voor de tips, ik zal even rondvragen voor een lamp bij fervente smoke/grow vrienden !
Comment
-
aangezien je autoflowers hebt, hoef je je geen zorgen te maken over een lichtcyclus. Gewoon 18/6 toepassen en eventueel overschakelen naar 12/12 als ze bloeien. Zo heb ik het met mijn autoflowers altijd al gedaan en nog geen problemen mee gehad.
Ik vrees er ook voor dat je zonder een goeie lamp niet ver zal raken, het is een goeie investering die je maakt...
Amnesia is een strain die veel licht nodig heeft om mooi te kunnen groeien en bloeien, dit heb ik al persoonlijk ondervonden.
Veel succes, ik volg je verslag alleszins
grtz250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)
Comment
-
Vooruitgang zichtbaar elke keer ik ga kijken naar de dochtertjes, ik heb ze ook namen gegeven . Nog steeds geen deftige lamp, eens kijken of daar geld voor kan vrijgemaakt worden deze week. Hier nog enkele foto's.
meisjes dag 2 (1).jpgmeisjes dag 2 (2).jpgmeisjes dag 2 (3).jpg
Comment
-
Zijn het mijn gedachten of zijn je kiemblaadjes bruin-achtig ?250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)
Comment
-
Ongevalletje bij het vullen van de potten, een van de dochtertjes is afgebroken in het midden van de steel. Kan dit nog in orde komen?? (zie laatste foto)
P8280016.jpgP8280017.jpgP8280018.jpg
Comment
Comment