Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb tog problemen met mijn luchtvochtigheid..... sensor geeft aan dat het op zijn hoogst 52% is en op zijn laagst 31%
Temperatuur ook niet helemaal optimaal.... hoogst: 30,5gr laagst: 20,8gr
Heb als tijdelijke oplossing een bak water in de kast gezet...hopen dat de luchtvochtigheid wat omhoog schiet.
en voor de temp moet ik even uitzoeken wat ik het best kan doen???
Aangezien ze nog in de groeifase zitten en het licht op 18uur staat is dit tog wel de kritieke fase neem ik aan....
Heb tog problemen met mijn luchtvochtigheid..... sensor geeft aan dat het op zijn hoogst 52% is en op zijn laagst 31%
Temperatuur ook niet helemaal optimaal.... hoogst: 30,5gr laagst: 20,8gr
Heb als tijdelijke oplossing een bak water in de kast gezet...hopen dat de luchtvochtigheid wat omhoog schiet.
en voor de temp moet ik even uitzoeken wat ik het best kan doen???
Aangezien ze nog in de groeifase zitten en het licht op 18uur staat is dit tog wel de kritieke fase neem ik aan....
TIPS zijn welkom
31 min-52 max van LV is toch niet
kan wel iets hoger in groei maar is geen enkel probleem, volgens mij zit je wel goed, en je temp max 30,5 min 20,8 is toch perfect mijn temp bedraagt 31 max met lamp aan...
Comment