Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

nou echt niemand van de mods die dit gaat lezen ofzo? Delete dit topic dan ! echt jammer electro, ik hoop dat je de moed niet verliest voor deze prachtige plant..., maar zou me ff gedeisd houden !

Comment

Waarom zou je het topic deleten, het kan toch leerzaam zijn voor anderen ?
      Begin er dan niet aan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Gewoon omdat hij het vraagt?...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
          nou echt niemand van de mods die dit gaat lezen ofzo? Delete dit topic dan ! echt jammer electro, ik hoop dat je de moed niet verliest voor deze prachtige plant..., maar zou me ff gedeisd houden !
          hey smowkie

ben ik van plan mij ff gedeisd te houden maar geef de moed niet op hoor maar nu zal ik eerst een beter geschikte plaats zoeken zeker niet meer in mijn huis hoor

en waarom ik vraag dit topic en mijn account weg wil is uit voorzichtigheid mij gewoon ff gedeisd houden tot ik safe ben want weest gerust ik zal wel in het oog gehouden worden dus ff dimme voor mij maar stoppen nee hoor voorlopig voorzichtig zijn met alles maar kom wel goed en kom hier nog wel terug hoor maar laters

grtz electro

Comment

Owkej, houw je goed man! En echt triest te horen dat een hobbykweker voor eigen gebruikt toch weer is genaaid word... Er moet toch wel dringend is iets veranderen dat dit mogelijk word :-S

Comment

Bezig...
            X