Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Jammer van de foto's dat ze in het volle HPS licht zijn genomen je kan nu niet mooi de groene kleur zien nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CannaRebel View Post
      Jammer van de foto's dat ze in het volle HPS licht zijn genomen je kan nu niet mooi de groene kleur zien nu.
      ik weet het zal deze week nog wa foto' nemen met de lichten uit

grtz

Comment

hey

hier nu enkele foto's van de dames met de lichten uit
        ak47 1.jpgak47.jpgbubbel.jpgbubbel1.jpgbubbel2.jpgshiva.jpgshiva1.jpgshiva2.jpg

hopelijk zien er goed uit maar denk het wel ze staan nu 10 dagen in bloei

vanaf wanneer kan ik pk 13/14 beginnen geven ?

grtz

Comment

staan er netjes bij hoor ik zou wel even wachten tot je iets meer topjes ziet
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
            staan er netjes bij hoor ik zou wel even wachten tot je iets meer topjes ziet
            thnx

ja voorlopig zie ik nog maar enkel op de ak47 topjes staan de rest begint stilaan te komen zal regelmatig foto's nemen van de dames en ik hoor het dan wel wanneer ik mag beginnen met pk 13/14

ik hoop op een redelijk mooie opbrengst

ik zou mss vandaag ook al een mini microscoop gaan halen dan heb ik da ook al in huis

grtz

Comment

Geef je al voeding of staan ze iets te droog ?
              Ik zie wel wat verbrande bladpuntjes namelijk.

PK13/14 is geen voeding, maar een booster, die je meestal gedurende geeft als aanvulling op je bloeivoeding, rond week 5 bloei, als je op je hele plant topjes hebt. (Zo'n fles doe je jaren mee
              Wel voorzichtig met PK13/14 want je kunt er je hele oogst mee verknoeien, 't is een straf spulletje, nooit meer geven dan de fabrikant aanraadt, iets minder mag best.

Volgende kweekje zeker maar wat langer groeien voor je de lamp op 12/12 zet ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Geef je al voeding of staan ze iets te droog ?
                Ik zie wel wat verbrande bladpuntjes namelijk.

PK13/14 is geen voeding, maar een booster, die je meestal gedurende geeft als aanvulling op je bloeivoeding, rond week 5 bloei, als je op je hele plant topjes hebt. (Zo'n fles doe je jaren mee
                Wel voorzichtig met PK13/14 want je kunt er je hele oogst mee verknoeien, 't is een straf spulletje, nooit meer geven dan de fabrikant aanraadt, iets minder mag best.

Volgende kweekje zeker maar wat langer groeien voor je de lamp op 12/12 zet ?
                thnx QnQ

en ja ik geef al voeding ben nu just de naam kwijt wa ik geef is van bionova voor de rest geef ik niks bij en ik heb ze een 3 tot 4 weken laten groeien is dit dan niet voldoende ?

ik heb nu vandaag ook achter een scronet geweest en ga die er morgen inhangen als ook het easy roller systeem voor mijn lamp gedaan met knoeien met die kettingen

en zo beetje bij beetje de tent volledig profesioneel krijgen tegen de volgende ronde

grtz

Comment

Verbrande bladpuntjes krijg je door iets teveel voeding, of doordat ze iets te droog staan.
                  Dat kan ik hiervandaan niet beoordelen, dus laat ik aan jou over

Nou, de groeiperiode is voldoende als je vindt dat ze groot genoeg zijn.
                  Met 1.80 hoogte dacht ik dat je nog wel wat ruimte over had, vandaar de vraag.
                  Maar misschien valt het nog mee, ze zijn nog niet helemaal uitgegroeid waarschijnlijk
                  Succes!
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

die pk kan idd de boel ook vernaggelen als je teveel te vroeg te laat etc heb et zelf ook mee gemaakt was een wijze les

Comment

hey

hier nog ff een up-date van de dames enkele foto's

elke dame heeft nu al topjes

100_1784.jpg100_1785.jpg100_1786.jpg100_1787.jpg100_1788.jpg100_1789.jpg100_1790.jpg100_1791.jpg

hier staan ze al 17 dagen in bloei

volgens mij staan ze er redelijk goed bij of niet ?

grtz

Comment

die zier er mooi uit greets
                        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

ziet er goed uit hoor !
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Mooi hoor Electrobeatz, ze staan er goed bij je plantjes, mooi in evenwicht, geen zorgen over maken.
                            Je bent goed bezig zo te zien.

Grtz

Comment

is nice. Bij uw eventuele 2de kweek is proberen te scroggen.
                              Ben dit nu ook aan het doen en WTF!!! Bangelijk resultaat en veel meer vollere toppen...
                              Binnekort na de kweek een verslagje mss...

Comment

hey beste medegrowers

hier nog ff een up-date van de dames

ze staan nu 20 dagen in bloei

100_1793.jpg100_1794.jpg100_1795.jpg100_1796.jpg100_1797.jpg100_1798.jpg100_1799.jpg100_1800.jpg100_1801.jpg100_1802.jpg100_1803.jpg100_1804.jpg100_1805.jpg100_1806.jpg100_1807.jpg

zoals jullie zien zijn de foto's nu eens getrokken met de lichten uit

grtz

Comment

Bezig...
                                X