Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

hey beste medegrowers

even een vraagje ivm pk13/14 mijn dames staan nu al 28 dagen in bloei mag ik al pk13/14 beginnen geven zoja weet er soms iemand hoeveel en hoelang ik dit mag geven

alvast bedankt voor komende reactie

dank zij de hulp van enkele heb ik toch al een deftig resultaat kunnen halen hopelijk blijft het goed gaan vandaag nog achter een koolstoffilter want het begint al aardig te ruiken en met de afzuiging da ik nu heb help het nie veel meer nu dus ja verplicht om nog een beetje te investeren

vandaag zal ik ook nog enkele foto's nemen van de dames

grtz

Comment

Staat dat niet op de fles ?
      Als je Canna PK hebt kun je ook even op de site van Canna kijken.
      Plantjes staan er mooi bij, mister Elektro-Greenfingers-Beatz.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hoi medegrowers

heb een vraagje ivm strippen heb er hier al wa over gelezen maar mijn vraag is nu mag ik dat nu nog doen de dames staan wel al 4 weken in bloei dus ja en vind nie echt iets over wanneer je daar moet mee beginnen of zo

grtz

Comment

hoi medegrowers

is a ff geleden dus nog even een up-date doen van de dames ze staan nu 35 dagen in bloei

2012-10-11 19.09.13.jpg2012-10-11 19.09.37.jpg2012-10-11 19.09.53.jpg2012-10-11 19.10.08.jpg2012-10-11 19.10.26.jpg2012-10-11 19.10.39.jpg2012-10-11 19.10.53.jpg2012-10-11 19.11.06.jpg2012-10-11 19.11.20.jpg

de eerste twee foto's zijn de ak47 autoflower dus die zijn normaal gezien binnen twee weken klaar

hou jullie op de hoogte

grtz

Comment

die zien er mooi uit greets makker
            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

thnx djw4

straks gaat de nieuwe koolstoffilter en de afzuiger geplaatst worden als ook de groeikast word voor de eerste maal in gebruik genomen voor aan de volgende ronde te starten daar worden er al weer 3 dames in voor gegroeid hou jullie verder op de hoogte

grtz

Comment

Aan de fotos te zien zou ik nog een week wachten, en dan pk/1314 geven, mag je in totaal maar 1 weekje meegeven zo in week 5 a 6 van bloei dat je nog een week of 2 a 3 overhebt om het er terug uit te spoelen

Comment

hey smowkie thnx voor de reactie just wat te laat ze hebben net een week al pk13/14 gekregen en vanaf vandaag enkel terug water en af en toe eens voeding als het nodig is

vanavond worden er nieuwe zaadjes geplant en die gaan de nieuwe groeikast is

hou jullie verder op de hoogte

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hoi medegrowers

ziezo de koolstoffilter hangt in de kast afzuiger hangt buiten de kast om dat die ook de groeikast afzuigt

zie foto's van het kweekhokje

100_1827.jpg100_1828.jpg100_1829.jpg100_1830.jpg100_1831.jpg100_1832.jpg

en omdat de dames even de kast moesten verlaten om de werken uit te voeren nog enkele foto's maar zonder lichten aan

100_1819.jpg100_1820.jpg100_1821.jpg100_1822.jpg100_1823.jpg100_1824.jpg100_1825.jpg100_1826.jpg

en tenslote is de groeikast ook klaar gegraakt en gevuld met 2 x ak47 autoflowers en 1 x buubelgum onder een groeilamp van 150 watt

100_1833.jpg

grtz

Comment

zeg die lamp aan de afzuiger is wel link voor brandegevaar aan je afzuigsklang doordat je daar in de buurt ook je ballast van je lamp ligt kan het daar weel wat te heet worden

de plantjes zien er heel mooi uit makker greets
                    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

ola die zien er vet uit electrobeatz keep up the good word want die word smullen dat zie je nu al
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djw4 View Post
                        zeg die lamp aan de afzuiger is wel link voor brandegevaar aan je afzuigsklang doordat je daar in de buurt ook je ballast van je lamp ligt kan het daar weel wat te heet worden

de plantjes zien er heel mooi uit makker greets
                        hoi djw4

die lamp brand enkel als ik in de buurt ben omdat het daar donker is anders brand die nie en die gaat daar weg ook ben ng bezig alles aan het afwerken dus alles is veilig gedaan daar ben ik heel strikt in dus u niet echt zorgen maken makker alles komt goed wil toch no ff doorgaan gelijk ik bezig en een veel te mooie hobby

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

thnx paecemaker

ik doe mijn best en aan de geur merken we het ook al dat het een goed rokertje gaat worden

grtz

Comment

De dames zien er goed uit go go go Electrobloei euh Beatz.

Comment

mss wat awkward maar waarom staat dat net in hok als je het niet gebruikt?
                            2x Pineapple Chunk en 2 x Vanilla Kush in Scrog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rar2ooo View Post
                              mss wat awkward maar waarom staat dat net in hok als je het niet gebruikt?
                              sommige dames zijn nog niet zo groot daarmee en moet ze nog wa beter zetten de dames maar heb nog geen tijd gehad en ze hebben ook nog nie allemaal onderseuning nodig maar da komt nog wel

grtz

Comment

Mooie planten .
                                Ziet er goed uit succes d'r mee.
                                Led's grow !

Comment

Bezig...
                                X