Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

thnx bodos

grtz

Comment

Foto 13 What a beauty!

Grtz

Comment

hoi medegrowers

nog ff een up-date van de dames ze staan nu 41 dagen in bloei

100_1834.jpg100_1842.jpg100_1835.jpg100_1836.jpg100_1837.jpg100_1838.jpg100_1839.jpg100_1840.jpg100_1841.jpg

volgende foto is van een van de drie nieuwe die ik geplant heb is weer een ak 47 die als eerste het kopje boven steekt hopelijk volgt de rest

100_1844.jpg

tot de volgende grtz

Comment

net weeste shoppen achter een droogrekje geweest en een microscoopje straks eens kijken of ik wat duidelijke foto's kan nemen door de microscoop want ze hadden die usb microscoop nie meer in alien dus ja maar de andere versie gekocht we zien wel of het lukt indien wel komen de foto's er vandaag nog op

grtz

Comment

we wachten af

Comment

In spanning! :d

Comment

ja hier ook hoor hoop dat het mij lukt om die foto's te nemen want vind nie echt een goeie manier om foto's te trekken door die microscoop

Comment

die zien er mooi uit doe zo voort greets
                  Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djw4 View Post
                    die zien er mooi uit doe zo voort greets
                    thnx dw4

vandaag gaan er al twee ak47 om ze moeten normaal nog enkele dagen om volledig goed te zijn maar ik ben genoodzaakt ze nu om te doen dus ja gelukkig zijn het er maar twee de rest moet nog enkele weken die ak47 normaal nog tot komende donderdag dus zal wel geen kwaad kunne dat ik ze nu omleg of wel ?

grtz

ps de foto's door de microscoop lukken niet dus kan geen foto's plaatsen van de toppen

Comment

hoi beste medegrowers

het is zover de eerste twee dames de ak47 zijn om nat gewogen de twee dames samen een 170 gr ze zijn nu aan het drogen benieuwd hoeveel ik over ga hebben hou jullie op de hoogte

grtz

Comment

gefeliciteerd, maar hoe zagen de trichomen eruit?

ik bedoel ze stonden nog aardig in bloei vorige week. en hadden
                        nog dik uit kunnen lopen (naar mijn idee, maar lastig te bepalen zonder trichomen)
                        maar die heb je gezien, hopen dat de foto's gaan lukken suc 6 daarmee het is om je te helpen.

en je vraag of het kwaad kan of je ze om hebt gegooid??? geen idee, ligt aan je doel
                        en de rijpheid vs je doel. maar zijn jouw dames he, al steek je ze in de fik

groetjes en suc6 met de laatste weekjes, ps. laat ze eens langer staan dan je zou willen
                        als het kriebelt neem je een topje, maar laat de bloempjes mooi uitdikken, dat gebeurd pas
                        als de pistels rijpen (verkleuren). je zult verbaast staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bramonius View Post
                          gefeliciteerd, maar hoe zagen de trichomen eruit?

ik bedoel ze stonden nog aardig in bloei vorige week. en hadden
                          nog dik uit kunnen lopen (naar mijn idee, maar lastig te bepalen zonder trichomen)
                          maar die heb je gezien, hopen dat de foto's gaan lukken suc 6 daarmee het is om je te helpen.

en je vraag of het kwaad kan of je ze om hebt gegooid??? geen idee, ligt aan je doel
                          en de rijpheid vs je doel. maar zijn jouw dames he, al steek je ze in de fik

groetjes en suc6 met de laatste weekjes, ps. laat ze eens langer staan dan je zou willen
                          als het kriebelt neem je een topje, maar laat de bloempjes mooi uitdikken, dat gebeurd pas
                          als de pistels rijpen (verkleuren). je zult verbaast staan
                          thnx bramonius

de trichomen waren al 50/50 en ja ze moesten echt nie lang meer nu nog een dag of 6 laten drogen spijtig genoeg lukken de foto's niet door de microscoop of kon ze hier plaatsen

grtz

Comment

voila de topjes al mooi gedroog wel enorm verschoten droog over gehouden 45 gr van de 170 nat amaai das een verschil e nu is het wachten op de volgende dames nog 3 a 4 weekjes en de volgende drie zouden ook om mogen en dan een klein weekje laten mogen de laatste 3 er ook aan geloven maar staan er al terug drie in groei over deze start ik mss een nieuw topic of doe ik hier gewoon verder al verschillende topics is ook maar iets e

grtz

Comment

Ze zullen wel al droog aanvoelen, maar is wel kort he???? 5 dagen. dan zetten de chlorofielen nog niet
                              volledig om in suikers en kun je last gaan krijgen van de bekende *kuch kuch*. zet ze in een wekpot ofzo
                              dan kunnen ze nog lekker bijtrekken (atomair ) al zijn ze op tast droog. de binnen kant moet ook goed
                              droog worden .

en 45 gr van 170 nat is netjes hoor. de verhouding na drogen is 20% tot 40% van wat je over kan houden.
                              (voor al die mensen die nu verschieten en 15 gr overhouden van 150 gr nat dan oogst je te vroeg en zijn
                              de calyx nog niet verdikt)

maarre volgens mij perfecte oogst zo. kan niet beter met hoe de dames zijn geworden. en
                              ik weet nu zeker dat je ze inderdaad netjes geoogst hebt (50/50) gezien het gewicht dat je overhoud.

keep up the good work.... let somebody else do it. groetjes

(mijn plantje geoogst 3 dagen geleden, nat 218 gr . lengte plant 97 cm, breedte 63 cm
                              1 hoofdtop a 86 gr nat en overig 12 zijtakken voor overig gewicht ik zal je mijn drooggewicht, na 2 weken,
                              nog doorgeven )

Comment

hoi medegrowers

hier nog ff een up-date van de dames die nog over zijn namelijk 3 x bubbel en 3 maal shiva

staan nu 7de week in bloei

100_1849.jpg100_1852.jpg100_1850.jpg100_1853.jpg100_1851.jpg100_1854.jpg

en hier de drie in de groeikast 2 x ak47 auto en 1 x bubbel

nu 6 dagen voorgroei

100_1855.jpg100_1856.jpg100_1857.jpg

zo dat was het dan al weer tot de volgende keer

grtz

Comment

Bezig...
                                X