Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum
Re: kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum
net weeste shoppen achter een droogrekje geweest en een microscoopje straks eens kijken of ik wat duidelijke foto's kan nemen door de microscoop want ze hadden die usb microscoop nie meer in alien dus ja maar de andere versie gekocht we zien wel of het lukt indien wel komen de foto's er vandaag nog op
vandaag gaan er al twee ak47 om ze moeten normaal nog enkele dagen om volledig goed te zijn maar ik ben genoodzaakt ze nu om te doen dus ja gelukkig zijn het er maar twee de rest moet nog enkele weken die ak47 normaal nog tot komende donderdag dus zal wel geen kwaad kunne dat ik ze nu omleg of wel ?
grtz
ps de foto's door de microscoop lukken niet dus kan geen foto's plaatsen van de toppen
hoi beste medegrowers
het is zover de eerste twee dames de ak47 zijn om nat gewogen de twee dames samen een 170 gr ze zijn nu aan het drogen benieuwd hoeveel ik over ga hebben hou jullie op de hoogte
gefeliciteerd, maar hoe zagen de trichomen eruit?
ik bedoel ze stonden nog aardig in bloei vorige week. en hadden
nog dik uit kunnen lopen (naar mijn idee, maar lastig te bepalen zonder trichomen)
maar die heb je gezien, hopen dat de foto's gaan lukken suc 6 daarmee het is om je te helpen.
en je vraag of het kwaad kan of je ze om hebt gegooid??? geen idee, ligt aan je doel
en de rijpheid vs je doel. maar zijn jouw dames he, al steek je ze in de fik
groetjes en suc6 met de laatste weekjes, ps. laat ze eens langer staan dan je zou willen
als het kriebelt neem je een topje, maar laat de bloempjes mooi uitdikken, dat gebeurd pas
als de pistels rijpen (verkleuren). je zult verbaast staan
ik bedoel ze stonden nog aardig in bloei vorige week. en hadden
nog dik uit kunnen lopen (naar mijn idee, maar lastig te bepalen zonder trichomen)
maar die heb je gezien, hopen dat de foto's gaan lukken suc 6 daarmee het is om je te helpen.
en je vraag of het kwaad kan of je ze om hebt gegooid??? geen idee, ligt aan je doel
en de rijpheid vs je doel. maar zijn jouw dames he, al steek je ze in de fik
groetjes en suc6 met de laatste weekjes, ps. laat ze eens langer staan dan je zou willen
als het kriebelt neem je een topje, maar laat de bloempjes mooi uitdikken, dat gebeurd pas
als de pistels rijpen (verkleuren). je zult verbaast staan
thnx bramonius
de trichomen waren al 50/50 en ja ze moesten echt nie lang meer nu nog een dag of 6 laten drogen spijtig genoeg lukken de foto's niet door de microscoop of kon ze hier plaatsen
voila de topjes al mooi gedroog wel enorm verschoten droog over gehouden 45 gr van de 170 nat amaai das een verschil e nu is het wachten op de volgende dames nog 3 a 4 weekjes en de volgende drie zouden ook om mogen en dan een klein weekje laten mogen de laatste 3 er ook aan geloven maar staan er al terug drie in groei over deze start ik mss een nieuw topic of doe ik hier gewoon verder al verschillende topics is ook maar iets e
Ze zullen wel al droog aanvoelen, maar is wel kort he???? 5 dagen. dan zetten de chlorofielen nog niet
volledig om in suikers en kun je last gaan krijgen van de bekende *kuch kuch*. zet ze in een wekpot ofzo
dan kunnen ze nog lekker bijtrekken (atomair ) al zijn ze op tast droog. de binnen kant moet ook goed
droog worden .
en 45 gr van 170 nat is netjes hoor. de verhouding na drogen is 20% tot 40% van wat je over kan houden.
(voor al die mensen die nu verschieten en 15 gr overhouden van 150 gr nat dan oogst je te vroeg en zijn
de calyx nog niet verdikt)
maarre volgens mij perfecte oogst zo. kan niet beter met hoe de dames zijn geworden. en
ik weet nu zeker dat je ze inderdaad netjes geoogst hebt (50/50) gezien het gewicht dat je overhoud.
keep up the good work.... let somebody else do it. groetjes
(mijn plantje geoogst 3 dagen geleden, nat 218 gr . lengte plant 97 cm, breedte 63 cm
1 hoofdtop a 86 gr nat en overig 12 zijtakken voor overig gewicht ik zal je mijn drooggewicht, na 2 weken,
nog doorgeven )
Comment