Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Korting op 420shop
    hoi

zoals beloofd hier het verslag

ik ben nog maar net begonnen dus tips en goeie raad steeds welkom

ik kweek in een tent onder een 600w hps lamp

3x ak 47 waarvan 2 uitgekomen
    3x shiva allemaal uitgekomen
    3x bubbelgum eveneens allemaal uitgekomen

dit is het resultaat

foto's gisteren genomen en dan was ik 8 dagen gestart

grtz
    Attached Files

Re: kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Mooi man, hou de temperatuur in de gaten met dit warme weer
    Zijn de zaden allemaal van dezelfde breeder ? (welke?)
    Waarom zitten je potten niet vol ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

thnx QnQ

en sorry ben nog echt een leek op da vlak hoor is mijn aller eerste kweek dat ik doe dus ben hier ook om bij te leren dus alle tips en hulp zijn meer dan welkom en vind nu wel volgens ik hier zo al wa heb rond zitten neuzen ik toch redelijk goe bezig ben

grtz

Comment

inderdaad met 600watt moet je een beetje opletten met de warmte in ieder geval, is het een grote tent? Veel mensen maken veel dezelfde fouten in het begin, teveel voeding, of te nat, hou die 2 punten goed in de gaten, en geef maar water als de aarde droog is, en (afhankelijk van je soort grond) in het begin enkel water geven ph 6.0 , ph meter kan misschien ook interessant zijn, al kan je zonder ook al mooie resulaten boeken, althans op aarde :p maar meten = weten ! Veel succes

Comment

hey smowkie

mijn tent is 1,2m op 1,2m op 1,8m

en idd in dit weer is de temp wel een beetje een probleem moet wel zegge mijn ventilator draait nog niet mee weet nie of de plantje nu al sterk genoeg zijn denk het wel ga vandaag nog eens een update doen met foto's maar dit zal pas deze avond zijn dat ik da ga doe

hou jullie op de hoogte

grtz

Comment

hey

hier even een update van de dames

hier op deze foto's zijn ze nog maar 10 dagen geplant

shiva2.jpgak 47 auto.jpgak 47 auto2.jpgbubbelgum.jpgbubbelgum1.jpgbubbelgum2.jpgshiva.jpgshiva1.jpg
            zo dat was het dan weer

als er nog tips zijn steeds welkom gezien dit mijn eerste kweekje is ben graag leergierig

grtz

Comment

hey

nog eens een update van de dames na 12 dagen vanaf zaadje tot gisteren

shiva 3.jpgak47.jpgak47 1.jpgbubbel.jpgbubbel1.jpgbubbel2.jpgshiva 1.jpgshiva 2.jpg

nog een vraagje mijn ak 47 zijn autoflowers de rest nie wanneer kan en mag ik dan al overstappen naar bloeiperiode

tips nog steeds welkom

grtz

Comment

amaai zenne pffffffffffff had toch iets meer hulp verwacht van hier op het forum heb mij blijkbaar vergist

zal het voorlopig wel alleen redden mee hier wa rond te zitten neuzen en kijken of het goed komt

alvast bedankt voor de goeie hulp van mijn part mag de topic al gesloten worden aan gezien er toch niks in gebeurt

grtz

Comment

nou nou niet iedereen kan altijd alle topics lezen he
                  probeer zoveel mogelijk te antwoorden waar ik kan en ik denk anderen ook
                  eerste wat me opvalt is dat je potten niet helemaal gevuld zijn ? waarom niet dat is toch wel van redelijk belang , zo kunnen ze een mooie wortelkluit ontwikkelen
                  waardoor de plant dus beter ontwikkeld
                  ten 2e kan je altijd overstappen op bloei periode alleen is het wel aan te raden om een beetje voorgroei te geven , ze groeien in het begin van de bloei ook nog wel door maar als je nu overschakelt zullen ze wss wel een beetje klein blijven
                  ten 3e is het voor auto's het beste de hele periode op 18/6 te staan hoeft niet maar is wel het ideale
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
                    nou nou niet iedereen kan altijd alle topics lezen he
                    probeer zoveel mogelijk te antwoorden waar ik kan en ik denk anderen ook
                    eerste wat me opvalt is dat je potten niet helemaal gevuld zijn ? waarom niet dat is toch wel van redelijk belang , zo kunnen ze een mooie wortelkluit ontwikkelen
                    waardoor de plant dus beter ontwikkeld
                    ten 2e kan je altijd overstappen op bloei periode alleen is het wel aan te raden om een beetje voorgroei te geven , ze groeien in het begin van de bloei ook nog wel door maar als je nu overschakelt zullen ze wss wel een beetje klein blijven
                    ten 3e is het voor auto's het beste de hele periode op 18/6 te staan hoeft niet maar is wel het ideale
                    zoals ik al zei ik ben nog maar starter dus wist nie dat de potten vol mochten maar ze stonden al iets te hoog voor nog aan te vullen ik weet dat nu voor de volgende kweek en ze staan nu 14 dagen vanaf zaadje dus zou ze volgende week in bloei willen zetten en aangezien ik niet autoflowers heb moet ik het uur wel aanpassen maar zou ze zeker nog een dikke week groei geven daarna overschakelen naar 12/12 maar ik heb vernomen om ze eerst eens 24 u donker te geven maar kan da geen kwaad voor die autoflowers of hoe zit da juist in elkaar

grtz

Comment

ik zet ze niet in het donker
                      ik heb de klok van 19:00 tot 13:00 staan en als ik over ga naar 12 / 12 dan loopt de klok van 19:00 tot 7:00
                      dan is hun dag ineens een stuk korter
                      inderdaad nu een beetje laat om nog aan te vullen iets om voor de volgende ronde rekening mee te houden !
                      succes !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
                        ik zet ze niet in het donker
                        ik heb de klok van 19:00 tot 13:00 staan en als ik over ga naar 12 / 12 dan loopt de klok van 19:00 tot 7:00
                        dan is hun dag ineens een stuk korter
                        inderdaad nu een beetje laat om nog aan te vullen iets om voor de volgende ronde rekening mee te houden !
                        succes !
                        oke thnx voor de tip bij mij gaan de lichten uit om 13u en ook aan om 19u en was dat van plan om ook zo te doen om 19u aan en dan volgende dag nie uit om 13u maar om 7u dus zo te zien ben ik toch al redelijk goed bezig moet wel zeggen ben al enkele maanden hier en op het net aan het rond neuzen voor ik er mee begon wou het van de eerste keer wel deftig hebben en nie zitten klooien met vanalles en nog wat

grtz

Comment

lezen is idd een heel goed begin (deden meer mensen dat maar ...)
                          er zijn mensen die de 'dagen' voor de plant steeds inkorten maar ik zie zelf daar de meerwaarde niet van in
                          zal je volgen !

Comment

nog ff een update van de dames nu 16 dagen vanaf zaadje

shiva2.jpgak47 auto.jpgak47 auto1.jpgbubbel.jpgbubbel1.jpgbubbel2.jpgshiva.jpgshiva1.jpg
                            de foto's zijn nu eens genomen met de lichten uit

ziet er volgens mij al goed uit vind ik

grtz

Comment

dat ben ik helemaal met je eens !

Comment

Bezig...
                              X