Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum
Re: kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum
hoi medegrowers
deze week wat problemen gehad de timer is blijven hangen en de lichten bleven branden nu alles weer in orde denk dat het maar een dag of twee geduurd nu weer op de normale uren lich en donker hoop dat het niet te erg is de dames komen al weer goed maar heel veel geel bladeren dus hopen dat het nog goed komt de 3 shivas moeten nog een kleine week bloeien de bubbelgum nog 2 a3 weken
thnx darkside en dat doe ik nu dagelijks en dank zij u reactie weet ik het nu had wel een klein vermoede maar was nie zeker vond nergens duidelijkheid en op de verpakking stond het niet want heb de zaadjes kado gekregen dus ja moeilijk dan in te schatten dus als ik goed gerekend heb zoun ze volgende week donderdag al bijna goed zijn hou jullie op de hoogte en ga toch proberen om foto's te trekken door de microscoop hopelijk lukt het eens just spijtig dat ze bij alien die digitale usb microscoop nie meer hebben anders wat het makkelijk geweest e maar jammer ik blijf proberen met de middeln die beschikbaar zijn
Re: kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum
hoi medegrowers
zo dadelijk eens gaan kijken bij de resterende dames normaal zouden ze vandaag goed moeten zijn om ze om te leggen en met de voetjes omhoog hangen voor te drogen ben eens benieuwd hoeveel de opbrengst ga zijn zijn 3 shiva's en 3 bubbelgum maar kweet niet of die al volledig klaar gaan zijn da weet ik zodadelijk
Comment