Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Mooi hoor Elektro, moge gij flink knetteren
    Als je wilt weten wat je droog over houdt dan moet je je natte gewicht delen door 5. De uitkomst daarvan is je drooggewicht.
    Oftewel; in de praktijk houdt je ~20% over van je natte oogst, das de vuistregel
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

hoi medegrowers

nog eens een update van de nieuwe dames die sinds drie dagen in de bloeitent staan

100_1880.jpg100_1881.jpg100_1882.jpg

de grootste vertoont al teken van bloei maar ja da zijn die ak47 auoflower dus ja op die bubbel nog niks maar is wel flink gegroeit

hou jullie op de hoogte

grtz

Comment

hoi medegrowers

nog een kleine up-date van de nieuwe dames in de bloeitent en groei tent die staan nu 7 dagen op 12/12 van gisteren bloei te zien de andere staan van gisteren boven allemaal

100_1883.jpg100_1884.jpg100_1885.jpg100_1886.jpg100_1887.jpg100_1890.jpg100_1894.jpg100_1895.jpg100_1896.jpg100_1897.jpg100_1895.jpg

voila dat zijn ze

comment steeds welkom e

hou jullie op de hoogte

aja nog ff ter info heb van de bubbel 112.5 gr droog overgehouden

grtz

Comment

ziet er goed uit veel succes met de bloei

Comment

komt zeker goed ier

veel succes nog

grtz

Comment

kweek verslag eerste kweek 3x ak 47,3x shiva en 3x bubbelgum

Ik hoop het? Tijdje geen update?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
                Ik hoop het? Tijdje geen update?
                hey smowkie

ik weet het maar door wa tijdsgebrek en door ik een operatie heb gehad zat ik nie echt veel op het forum moet zeggen de dames staan er wel goed bij zal vanavond nog eens wa foto's nemen en plaatsen want mijn twee ak47 die zijn bijna klaar ze beginnen al mooi amber te worden maar binnenkort start ik met een nieuwe ronde maar dan eens wat anders en van de eerste keer 10 dames van een en het zelfde soort/ras dan start ik ook een nieuw topic ben aan het overwegen om eens amnesia te zetten en eens kijken

grtz en goeie eindejaarsfeesten zou ik zeggen en hoiu het groen in 2013

Comment

Ja oke, kan gebeuren eh, ben al blij dat er niets is fout gelopen mate Voor je volgende ronde ivm de amnesia, ik heb al horen vertellen dat die van soma seeds echt de moeite waard is http://www.somaseeds.eu/indoor-weed-...e-seeds-7.html deze ;p nu in ieder geval we volgen je man :d

Comment

jup mijn relax staat er ook bij

grow ze!

Comment

hoi medegrowers

eerste en vooral iedereen een gelukkig en groen gezond 2013

zoals beloofd enkele foto's van de dames

2012-12-30 21.50.10.jpg2012-12-30 21.50.27.jpg2012-12-30 21.50.45.jpg2012-12-30 21.50.57.jpg2012-12-30 21.51.07.jpg2012-12-30 21.51.19.jpg

de eerste drie staan vandaag 6 weken in bloei de andere drie pas 3 weken

grtz

Comment

hey medegrowers

met spijt moet ik meedelen dat ik net bezoek heb gehad en dat ze alles hebben in beslag genomen dus het stopt hier voor mij alles van mij mag gerust verwijderd worden als ook mijn account

grtz

Comment

Jammer dat het zo loopt, heb je afstand gedaan van alles?
                          Foto's kan je eventueel zelf verwijderen.

Comment

Hoe denk je dat het komt van je bezoek? Spijtige zaak...
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton S View Post
                              Jammer dat het zo loopt, heb je afstand gedaan van alles?
                              Foto's kan je eventueel zelf verwijderen.
                              ja moest wel zat op flikken buro was voor bagatel dat ze hier waren maar ja van het ene komt het andere dus ja ze roken weed geur maar van het smoren en zo zijn ze naar zolder gegaan maar denk mss getipt geweest ben ik nu aan het uitzoeken en zal de waarheid wel achter halen hopelijk word het geen rechtzaak had maar 6 planten staan van drie verschillende soorten en waren er ver twee van klaar maar helaas heb ik nu niks meer ze hebben alles mee tent en al gewoon alles

grtz

Comment

Je zult normaal door een minnelijke schikking te betalen, een rechtszaak kunnen vermijden. Het is 'goed' dat je zonder meer afstand hebt gedaan van alles
                                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Bezig...
                                X