goededag als fijne roker wou ik toch me eigen planjes eens gaan roken.
nu heb ik dus een mooie kast gevonden, die nog een beetje in huis past en niet te veel opvalt
en daarin heb ik een 600w lamp hangen . met een koolstoffilter (die volgens mij zelf is gemaakt) maar er zit een 1500m3 afzuiger op.
ik had eerst een andere maar die is stuk gegaan de kabels waren van de spoel af. erg balen aangezien die 4 standen had.
maar oke nu een 1500gehaalt en aankomende maand komt er een fancontroller op.
en komen er 2 kleine ventilatoren in de kast.
de kast zelf is ongv 110 breed 80 diep en 160 hoog
afzuiger ligt op de kast in een kist dat moet ik ook nog beetje afwerken.
verder heb ik het zo gemaakt dat ik een grote bak heb van ongv 80 bij 90 en 20 cm diep .
daar komen dus 5 plantjes in 4 white rusian en 1 power plant
de zaadjes zijn nu bijna 2 weken geleden ontkiemt en zijn nu ongv 11 dagen oud sinds ze hun kopje hebben laten zien.
ze staan nu nog in een pot en een teil
de pp gaat erg hard
en 2 van de 4 wr gaan ook erg goed.
1 van de wr had maar 1 lobblad en begint nu sinds 1 dag 2 blaadjes te kweeken.
en 1 wr had een lobblad waar een beschadiging in zat .
die 2 heb ik nu onder een plastice kap om ze een hogere lv te laten krijgen (weet niet als het zal helpen)
maar vanwege de warmte en omdat de kast nog niet helemaal af is .(is de kast best vaak open)
dus lv nog niet optimaal.ook moet ik nog een meter ervoor kopen omdat te meten.
zoals op de foto te zien is is me tempratuur erg warm zeker met dit weer.
en kan ik hem niet lager krijgen afzuiger staat vol aan en 4 inlaat gaten van 12 bij 8 cm.
alle tips zijn welkom het is me eerste kweekje en heb al uren gelezen op het forum maar pfff wat staat er veel info.
dus een tip die gericht zijn op mijn plantje
groeten krasy
nu heb ik dus een mooie kast gevonden, die nog een beetje in huis past en niet te veel opvalt
en daarin heb ik een 600w lamp hangen . met een koolstoffilter (die volgens mij zelf is gemaakt) maar er zit een 1500m3 afzuiger op.
ik had eerst een andere maar die is stuk gegaan de kabels waren van de spoel af. erg balen aangezien die 4 standen had.
maar oke nu een 1500gehaalt en aankomende maand komt er een fancontroller op.
en komen er 2 kleine ventilatoren in de kast.
de kast zelf is ongv 110 breed 80 diep en 160 hoog
afzuiger ligt op de kast in een kist dat moet ik ook nog beetje afwerken.
verder heb ik het zo gemaakt dat ik een grote bak heb van ongv 80 bij 90 en 20 cm diep .
daar komen dus 5 plantjes in 4 white rusian en 1 power plant
de zaadjes zijn nu bijna 2 weken geleden ontkiemt en zijn nu ongv 11 dagen oud sinds ze hun kopje hebben laten zien.
ze staan nu nog in een pot en een teil
de pp gaat erg hard
en 2 van de 4 wr gaan ook erg goed.
1 van de wr had maar 1 lobblad en begint nu sinds 1 dag 2 blaadjes te kweeken.
en 1 wr had een lobblad waar een beschadiging in zat .
die 2 heb ik nu onder een plastice kap om ze een hogere lv te laten krijgen (weet niet als het zal helpen)
maar vanwege de warmte en omdat de kast nog niet helemaal af is .(is de kast best vaak open)
dus lv nog niet optimaal.ook moet ik nog een meter ervoor kopen omdat te meten.
zoals op de foto te zien is is me tempratuur erg warm zeker met dit weer.
en kan ik hem niet lager krijgen afzuiger staat vol aan en 4 inlaat gaten van 12 bij 8 cm.
alle tips zijn welkom het is me eerste kweekje en heb al uren gelezen op het forum maar pfff wat staat er veel info.
dus een tip die gericht zijn op mijn plantje
groeten krasy
Comment