Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6x Jackberry X nycd scrog

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

6x Jackberry X nycd scrog

Korting op 420shop
    Daar zijn we dan met ons volgende verslagje.

Deze keer gaan we scroggen.
    We hebben 6 plantjes staan die uit weefselkweek zijn opgekweekt, ze zijn allemaal verschillend en nu maar hopen dat ze goed groeien. de moeder buiten doet het toch aardig, maar begint langzaam aan in de bloei te raken.

Opzet is hetzelvde als altijd:
    100x100x200cm tentje
    400w HPS lumatec met spiegelkap
    350cm3 afzuigertje
    350cm3 koolstoffiltertje
    Fan uit ijskast
    11liter emmers

Temperaturen:
    20/28 graden licht uit (is nu warm buiten en blijft op 28 staan)
    30/35 graden licht aan (vindt ik wel wat warm maar met 35graden overdag buiten is het niet koel te krijgen)

Voeding:
    Wortelstimulator
    Vitavit
    HESI groei
    HESI bloei
    PH+
    PH-
    Fosfor

Foto's komen morgen nu even geen zin in met deze hitte buiten.
    Iemand nog iets aan toe te voegen?

Re: 6x Jackberry X nycd scrog

En los is ie, de weefselaar!
    Suc6

Comment

succes deze ronde !
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Erg benieuwd wat je er met deze weefselkweek vanaf gaat halen.
        Succes ermee, ik ga em zeker volgen!

Comment

S6002572.jpgS6002574.jpg
          Lamp hangt op 50cm
          Lamp aan: temp 30graden, LV 70%, afz100% fan100%
          Lamp uit: temp 27graden LV 80% afz0% fan100%

De foto's zijn genomen met de lamp aan. Camera instelling op handmatig en dan F7.1 1/1500

Het netje wou ik in eerste instantie direct erboven hangen maar dat komt wel zodra de groei er weer inzit.
          Ik heb ze niet 100% laten aclimatiseren en daardoor zijn nu de bladpuntjes verbrandt en zijn ze gestopt met groeien.
          De kloon die helemaal rechtsondernog erbij staat heeft raar maar waar geen enkele wortels aangemaakt. Ik heb deze erbij gezet om te zien of dit nog gebeurt tijdens de 18/6 fase. Eruit gaat hij zoieso

Comment

Update:

Netje provisorisch erboven gehangen, en de temperatuur is niet te houden.
            Ik zit op 32 graden met de lamp aan en de afzuiging 100%. Ik moet echt gaan zorgen voor inblaas.

S6002577.jpgS6002578.jpgS6002579.jpgS6002583.jpg

Het netje moet ik eens kijken voor een metertje tuingaas, is misschien wat stabieler als dit soort strakgetrokken stuk vijvernet

Verder zien de plantjes eruit alsof ze hangen maar dat is de fan die voor iets teveel wind zorgt.
            Hoelang denken jullie dat ze nog moeten groeien voordat het netje vol is?
            En zou ik ze niet beter even wat laten strekken, en als ze dan door het netje zijn gegroeid weer gewoon de lamp op 40cm hangen?
            Maakt niet zoveel uit dat de planten strekken als er een netje bovenzit of zie ik dat fout?

Comment

Zo zien ze er nu uit.
              S6002585.jpgS6002586.jpgS6002587.jpgS6002588.jpg

Sorry voor de temperatuurmeter maar mijn andere is gevallen en geeft niet meer de juiste temp aan dus dan maar ff zoiets.
              De temperatuur is hetzelvde als altijd, maar de LV zakt nu naar de 60/50%

Hoelang denken jullie dat de dames nog moeten groeien voordat ik de bloei erin gooi?

Kunnen er dingen beter? Doe ik wat fout? Waarom krijg ik geen commentaar, het kan toch niet zijn dat alles hier perfect verloopt.

Comment

Dat zijn mooie plantjes sudo, die gaan dat net wel vol groeien.

Succes met je scrogg en de stoel is gezet!

Comment

weekje miss wel 2 dan is het netje echt wel vol
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Waarom heb je voor dit kleine gaatjes gaas gekozen?
                    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Omdat hier in de bouwmarkten geen stuk tuingaas van 1x1meter te vinden is. Ik zal kijken dat ik voor de volgende keer een stukje vindt ergens.

Zo nu een update na 2 dagen:

De Jackberry X nycd moeder heeft eindelijk bloeiverschijnselen.
                      S6002591.jpgS6002592.jpgS6002593.jpgS6002594.jpg
                      2 Stekjes van de Jackberry X nycd. Blijven opvallend klein doordat mijn honden deze schijnbaar ook lekker vinden En hebben nog totaal geen bloei verschijnselen.
                      S6002601.jpgS6002602.jpgS6002603.jpg

Herijuana IBL van sannie, overgehouden uit weefselkweek. Blijft klein maar bloeit goed.
                      Wat opvalt is dat er alleen maar 3 vingerige bladeren worden aangemaakt.
                      S6002604.jpgS6002606.jpgS6002605.jpg

En dan nu in de tent. Alles gaat goed en groeit lekker. Zou ik ze nog toppen of juist niet? want ze groeien eigenlijk lekker snel dus lijkt me niet nodig.
                      S6002599.jpgS6002597.jpgS6002600.jpgS6002607.jpgS6002608.jpg

Sorry voor de slechte buitenfoto's maar de zon scheen erop en kreeg de camera ff niet op de juiste instelling te pakken.
                      Ik zal kijken of ik daar wat aan gedaan krijg.

Comment

hoi sudoma

Herijuana IBL van sannie, wat opvalt is dat er alleen maar 3 vingerige bladeren worden aangemaakt

hier geef ik uw antwoord op
                        hoe groter de plant groeit in groeifase hoe meer vingerige bladeren je dan krijg die van u zullen niet meer dan 3 vingerige bladeren geven maar het is wel een mooi plantje
                        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

De herijuana komt uit invitro, ik denk dat het daar fout is gegaan want hij heeft langer dan 2 maanden mogen groeien maar wordt gewoonweg niet groter dan dit. De planten die de tent zijn ingegaan hebben het toch veel beter gedaan.

Comment

hoi sudoma
                            gij moet stonded niet uw honden
                            greets
                            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Hahaha, ik weet kerel maar als er toppen aanzitten blijven ze er gelukkig (vrijwel altijd) vanaf. Alleen tijdens de groeifase eten ze de planten bijna geheel op.
                              Ik ga dat volgend jaar oplossen door er een hek omheen te maken, waaruit ik meteen een metertje overheb dat ik als scrognet kan gebruiken.

PS:
                              Het kleine plantje rechtsonder dat in mijn tent staat ga ik waarschijnlijk iets hoger zetten zodat ze meer licht krijgt, ze heeft een beetje achterstand dus help ik haar maar een beetje.
                              Als er een paar grammetjes van dat plantje afkomen ben ik al meer dan tevreden.
                              Last edited by Sudoma; 5 September 2012, 17:50. Reden: ps

Comment

Bezig...
                              X