Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie zoekt die vind ? Zie ik daar een spintmijtje zitten op het blad? Ik bedoel dan dat hele kleine recht witte streepje en niet het lichtere puntje.
Ik hoop het niet voor je Bubba.
Verder zien de planten er prima uit mooie dikke toppen al lijken die van de KabouterFlip plantjes wel een beetje fluffy.
Hey Bub, wat ik de laatste keer heb gedaan is een sponsje met verdelgingsmiddel en daarmee alle bladeren een keer afsoppen en dit dan een keer of drie herhalen telkens een aantal dagen na elkaar.Ik wil niet zeggen dat dit de beste manier is maar het heeft er wel voor gezorgd dat ze bij mij niet supersnel konden voortplanten en m'n oogst kon redden .
Maar wat je zegt van die temp.is ook wel een goeie ..
Het lijkt wel of ze met dit koudere weer massaal naar binnen trekken K..beesten.
Das idd klote bub zo aan het einde. Maar ik zie er ook maar 1tje zitten (ik weet het.....1tje teveel) maar het valt dus mee.
En roofmijt is idd een uitkomst zo op het eind, ik zou alleen wel ff de bak met roofmijtjes door een zeef halen zodat je de meeste rotzooi iut het bakje niet over je plant heen krijgt.
Comment