Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met Bubba en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Met Bubba en Metrop

Indeed Hashizall de strijdbijl is getrokken

Daar zit er maar eentje ind Cannarebel.. heb sinds gisteren gezien waar ze overal zittten. Het zijn er nog veel
    Thx voor de tip

Een sponsbadje geven aan wietplanten is niet zo evident, enkele afgekraakte blaadjes door me ruwe handen... maar ik heb er goeie hoop in, vitalty plus + drupje dreft was de oplossing.
    De Chemdog en omni white fem heb ik wel nog besproeid, hun buds zijn nog minimaal en kunnen dat wel hebben.
    Grtz
    Last edited by Bubba J; 1 November 2012, 10:30.
    sigpic

Comment

Das klote bub, hoop dat je snel de mijtjes binnen hebt, en los laat op de spintjes kill em all!!!

Comment

OOOi Cannaman, mijtjes heb ik voorlopig nog niet besteld, waar de rekening het nog niet aan kan :p einde van de maand eh ^^
        sigpic

Comment

ziet er goed uit bub
          het is wel jammer van die vervelende beestjes die zien we nooit graag opduiken en is die sponsbehandeling een beetje gelukt ? grtz

Comment

Merci Peuker, de sponsbehandeling zal zeker geholpen hebben bij het vertragen van het proces.
            Maar iedere dag is toch meer en meer...
            Kabouter flip dames gaan binnenkort om gaan samen met de Hindu en ik denk datk de haze ook zal kappen... deze heeft het er ook het ergst van...
            Wrs vandaag...
            update volgt nog
            grtz
            sigpic

Comment

damn zeg, het zit je ook niet mee deze keer he

Comment

Oh shit zeg dat je de spint niet onder controle krijgt.Jammer als je die planten voortijdig zou moeten omhakken .
                Sterkte met de strijd tegen het ongedierte..
                Led's grow !

Comment

ik zweer het je altijd weer die tering spint succes m8

Comment

Minder vd beestjes suc6.

Grtz.

Comment

Ai Bubba, wat zonde als je de dames te vroeg moet omhakken vanwege de spint. Wat mij er wel op attent maakt om ook maar eens goed in het tentje te gaan kijken.
                      Succes ermee..

Comment

Hoi hoi Piepz

SMowkie , Bodos, Vapoman, Poffer en Barbamama bedankt voor het medeleven maar het heeft niet mogen baten, bij verdere controle was de conclusie dat iedere plant beesten had.
                        De Flip dames zaten op hun acht weken maar konden er zeker nog 2 bi. Zelfde voor de Hindukush en de haze die moest er zeker nog 3 maar wegens daar het spint aantal het ergst was is deze ook gekapt.

Wat nu nog in het hok staat is de Chemdog, omni white fem en de white widow

Ik vind het een grote domper om kweekie en me verslag, mijn excuses voor de slechte foto's maar ik had er niet zo veel zin in

Pica's
                        P1150395.jpgP1150392.jpgP1150397.jpgP1150396.jpgP1150398.jpgP1150399.jpgP1150415.jpgP1150413.jpg

De nog resterende planten(links naar rechts: omni white fem, Chemdog, White widow) hier gaan we de strijd verder aan!
                        P1150400.jpgP1150401.jpgP1150403.jpg

Grtz....

Foto's-0015.jpg
                        sigpic

Comment

Roesttiek an bubs, ga niet zomaar kapot.

Kende nachttemp niet laten zakken om beetje te vertragen??

Suc6 en smookse

Comment

Das knap klote Bub, de volgende keer maar niets meer van buiten naar binnen zetten denk.....

Toch hoop ik dat het je smaakt en dat de volgende ronde beter wordt/is.

Succes met de laatste plantjes kerel en dat die helemaal mogen afrijpen

Comment

join the club bubba tis hier ook telkens wel iets voorlopig...positief denken en denken aan de volgende ronde
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

@ flieremans voor diegene die nog staan is dat ind een goeie oplossing, merci!

Jops cannaman, ind het was een risico, wie niet waagt niet wint, niet geschoten zowiezo mis ^^
                                Thx en dat zal wel smaken

Man man Peacemaker, ind positie vibes en tussen in niet vergeten te roken

sigpic

Comment

Bezig...
                                X