Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag de stekker uit van de lamp, drie daagjes donker en oogsten.
Ze zijn goed aangedikt de laatste weken, foto's komen nog, camera is even uitgeleend.
Ben daarnet nog eens gaan zien, en de Omni's white fem heeft echt moeite om alles recht te houden, nu ook het medium zo goed als droog is lijkt het nog lastiger voor ze.
Ook de Chemdog begint door te hangen.
Ze zijn oogstklaar nog 1 dagje donker en
Er valt me wel iets op.
De omni white fem had diep paarse kleuren op de bovenkant van het blad. En bij de Chemdog vind je die ook terug maar dan aan de onderzijde..
Het hok is grondig gekuist met dethol, alles blinkt terug klaar voor de nieuwe ronde.. P1150627.jpg
Kleine big bangs reg die onder Tl's op zolder stonden, ik had niet door dat hun voeding zo rap op was in het potje. Ze hebben een beetje geleden onder dat tekort, er is al calgreen toegediend en de kleur van de jonge spuirten is al aan het beteren.
Straks meer over in een nieuw topic... P1150634.jpg
En zoals beloofd Barbamama
Het "White widow huismerk van wietzaadjes.nl" rookverslagje. P1150641.jpg
De geur van de bud is op dit stadium van het curen zeer frisse munt licht kruidige geur.
De smaak ervan is kruidig, het peperige en de frisse munt merk je goed op.
Een lichtebankhanger
het ziet er lekker uit mooie kleuren met dat paars proficiat met je 2 laatste dames ik zie je bij je volgende topic
btw die ww ziet er lekker en compact uit grtz
Dat zijn mooie fotos kerel, vooral die Omni White is erg mooi met haar blauw/paarse blad.
En die Chem. is ook niet verkeerd, daar zitten ook lekkere toppen aan.
En het tentje is weer klaar voor de volgende ronde
Laat het u smaken kerel en op naar de volgende ronde!
Comment