Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dag 27 a 28 bloei voor deze twee dames.
Ze doen het zeer goed, de ene lijkt wel niet zo zeer op de andere en de topbouw is ook geheel anders.
Als ik het goed heb lijkt foto 1 meer op een sativa ook haar toppen vormen zo, en de andere lijkt dan weer de indica pheno.
De indica pheno heeft enkele dagen stilgestaan. plots deed ze niets meer voor 3dagen maar is intussen weer ophang gekomen.
Ze krijgen nog de Mr2 0.5/liter samen met de bloei booster en Calgreen, om de dag of twee dagen te zien wat ze willen
De naar binnen gebrachte buiten stekken
Deze twee dames beginnen al een aardig volume te krijgen.
De Hindu Kush heeft een vettige laag trichomen en staan ook mooi groen
Zefde voor de onbekende Haze stek, iets minder tricho's maar dat moet nog komen want deze zal wrs een heel eind mogen staan.
De beest bestrijding bij deze 2 gaat preventief verder, denk niet dat er nog uitbraak komt maar ze zijn alle verschillende keren behandel..
Met Biokil, Vitalty plus, Aveve groenten en fruit plaag bestrijder en dan nog met canna-Cure zijn ze onlangs ook eens behandeld..
Ik hoop zo te minimaliseren!
Chemdog
Deze heeft een rare plantbouw wrs doordat ze zich door de grote niet wil laten doen heeft al der toppen naar boven gestuurd en komen net onder de hoofbud uit, ik heb ze wel een handje geholpen door de hoofdtop te walsen.
Zo krijgen ondergelegen toppen de kans om boven het bladerdek uit te schieten en dat is gelukt.
Ze heefd wel wat last van gele bladpunten, voeding wordt even op halt gezet..
Omni White Fem
Een vrouwtje natuurlijk, de kleinste en de jongste ook. Heeft last van de concurentie denk, ze blijft redelijk klein en wordt wrs iets achteruit geduwd door de groten in het hok.. maar ze staat centraal vlak onder de lamp, zo kan ze zich toch redelijk bewijzen!
Ik heb nog enkele foto's klaar staan
Plaats tekort, zelfs het foto embleem van Metrop staat er niet bij
Wie is effen vlug wil reageren dan kan ik der nog wat foto's bij zetten
Comment