logo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.gif
Hallo beste growers, blowers, vrienden en collega's.
Welkom in het Metrop topic.
Ik ga van start met een bedank woordje richting Metrop voor het sturen van het test pakket.
Bedankt Metrop
Wat is Metrop?
P1140711.jpgP1140712.jpg
CalGreen is een product waarbij de basis Stikstof en Calcium in een bepaalde verbinding zijn.
Deze verbinding is een bouwsteen voor plantcelwanden wat resulteert in zwaardere toppen en tevens zorgt dit product voor bescherming. Zoals o.a rotziektes..
Extra calcium in het medium zorgt dat ionen van andere voedings elementen gemakkeliker vrijkomen.
P1140717.jpg
Amino Root en Amino bloom zijn een zeer hoogwaardig amino-acid, vitanine booster. Die zorgt dat het wortelgestel, stam, blad, top en andere zicht- en onzichtbare groei en bloeifuncties optimaal functioneren.
De Amino bloom bevordert niet alleen de topvorming maar stimuleert ook bepaalde hormonen en het bladvorming.
Ook bij gestreste planten is de werking zeer snel zichtbaar vooral zichtbaar aan het blad.
P1140718.jpgP1140714.jpg
Dit is het schema van Metrop die zal worden gevolgt.
metrop schema.gif
De ruimte en opstelling.
De kweektent is een Homebox van 80x80x160cm waarin een wing met een 250w Sylvania hangt.
De nodige ventilatie, afzuiging en actieve inlaat zorgen voor een aangename temperatuur en een redelijk constante lv.
Er wordt hier 's avond gekweekt in verband met de warmte van deze toch redelijk mooie zomer dagen!
Het medium is aarde die ik al enkele malen heb gebruikt maar telkens terug op punt zet met Bacto Force van House and Garden.
Zo hoef ik niet steeds nieuwe aarde te kopen en besparen we weer uit!
Soortjes
Weer kies ik voor enkele soortjes want ik hou wel van afwisseling in het roken.
Het gaat om :
1x King Kush, gefeminiseerd
1x Chemdog, gefeminiseerd
5x kabouter flip verrassing zaad, regulier
Ik start direkt op het 12/12 ritme met Hps, waarom?
Wel de Amnesia (dinafem) van vorige run is nog niet klaar en zou het zonde vinden deze buiten te moeten af bloeien.
De kleintjes hebben wel een week buiten gestaan in de propagator. Dus dat weekje groeien hebben ze in principe gehad.
Vandaag staan ze op dag 5 van de 12/12 cyclus.
Met een halve petfles eromheen zodat de lucht vochtigheid iets groter wordt en ze zich meer op hun gemak voelen.
Chemdog en King Kush staan voorlopig nog niet op de foto omdat ze nog even aan het bekomen zijn van de nieuwe broek.. later komen ze in beeld
P1140728.jpg P1140722.jpg
Vanavond wordt voor de eerste keer amino root en grow samen met callgreen gegeven, het is metrop of er onder
Met groeten
Bubba J
logo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.gif
Comment