Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met Bubba en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Met Bubba en Metrop

Yop merci systeem.

@ hashizall n Dj felix thx
    het was effen nodig, want vorige run was de filter op en stonk het gehele huis, nu lekker huiselijk geurtje terug....enkel de amnesia die de kelder doet stinken ^^

@ cannarebel: Wel ik ben der nooit zeker van want neem niet zo graag zulke risico's maar laat nog minder graag dat soort potentie buiten staan, en denk wel dat biokill de truck doet.
    Ind die kingkush trekt op niets, eentje van buiten zal de plaats innemen en die zal dan buiten vliegen, zal ze niet vermoorden maar buiten zien wat ze doet..
    Thx mate

@ yvesj das een mooie statistiek die 1op1, ben tot nu ook heel tevreden.

@ Bodos ze staan nog niet binnen, nu nog een laatste maal behandeld met verdunde biokill oplossing buiten. Straks als het product wat is ingetrokken haal ik ze binnen kunnen ze wat drogen. En dan morgen gaan ze onder lamp.
    Zal ze nog eens goed in beeld brengen als ze in het hok gaan

grtz
    sigpic

Comment

Jops Bobs

Goe bezig eeh !
      Nu die buitenplantjes behandeld zijn kan je er nog niet zeker van zijn dat ze weg zijn hoor , heb er ervaring mee (van buiten naar binnen) . Ik raad je echt aan ze eens onder te doppen in een emmer met .. ook of deed je dat al ?
      Ik had ze indertijd van buiten naar binnen 3x behandeld en onderweg de kweek nog een keer of twee en op het einde toen ze bijna klaar waren heb ik er nog levende spint in gevonden en eitjes , wel niet veel.
      Zo op het einde een paar bewoners is nu ook zo erg niet en je weet ze wel te herkennen dusja , succes ermee !

Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

Comment

@ hash euhm tis te hopen dat dat niet gebeurd! zal zoals je zegt ze blijven behandelen zover mogelijk met biokill want da spul wilk niet op me toppen hebben zitten, zou beetje heel ongezond zijn...
        Na deze run het hok goed ontsmetten zal nodig zijn
        Thx mate

ps:
        Dit zijn de twee stekken die vnvnd het hok in gaan, ze hebben in een weinig licht omgeving gestaan de gehele dag om de stress zoveel mogelijk in te perken.

P1150028.jpgP1150023.jpgP1150026.jpg
        Totaal beeld
        P1150041.jpg

King kush is eruit gezwierd deze morgen, plaats gemaakt voor goeie genetica
        Als ze niet eens mooi blad kan aanmaken zegt het genoeg over de kwaliteit van het zaad!
        Last edited by Bubba J; 27 September 2012, 08:43. Reden: Toevoegen foto's
        sigpic

Comment

Ennn ? hebben de buitendames het goed naar hun zin onder het volle licht en de lekkere warmte in je hok.?
          Led's grow !

Comment

Ik denk het wel bodos, ze staan met hun bladen in de lucht en doen precies verder alsof niet zoveel is gebeurd, ze bloeien verder.
            Wat pic's zegt meer
            P1150045.jpg P1150057.jpg P1150056.jpg P1150055.jpg
            P1150054.jpg P1150053.jpg P1150050.jpg P1150049.jpg
            P1150052.jpg P1150059.jpg P1150051.jpg P1150048.jpg

Grtz
            sigpic

Comment

nice bubb

Comment

Very nice bubba, ze staan er mooi bij kerel.

Houden zo!!!

Comment

mooi groen en mooi in bloei !
                  ga zo door !
                  word de voeding bij jou ook steeds kristalleriger ? ook de mr2 ?
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Merci Vapo, Canna & Audio
                    @ audio
                    Ik vind de MR1 en MR2 ind erg dik en redelijk gekristaliseerd, kheb wel met de Mr2 geen last van brokken aan me pipet..goed schudden voor ieder gebruik ^^

sigpic

Comment

Ze zien er erg goed uit Bubba .Mooi gezond .
                      Led's grow !

Comment

Wat ik merk met die MR2 is dat als je dat mengt met wat water na je het afgemeten dat die kristallen oplossen in het water. Ik gebruikt een maarbekertje van 50ml daarvoor en dan gewoon wat water in dat bekertje en dan roeren tot het is opgelost.

Wel super goede voeding die metrop, kan niets anders zeggen.

Comment

Thx bodos, al denk ik dat die twee flipper dames net iets te groen staan..

Jop Canna, zowiezo lost ze goed op eenmaal in water en ind goeie voeding.

DAMN..
                          Kben eftjes de tel kwijt...ik denk datk op dag 19 of 20 bloei zit..tsss stoner brainz ^^
                          sigpic

Comment

haha dat ken ik ik moet weer eens uit gaan zoeken welke week ik eigenlijk zit
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

logo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.gif

Jipjip JD'rs

Dag 20 of 21 van de bloei.

Ik moet zeggen de dames staan niet stil, ze staan op scherp ^^ iets te scherp denk ik , planpunten geven aan dat ze strak in het pak staan.
                              Zeker de twee flipper dames die doen het extra goed.
                              De sativa achtige buds worden iedere dag dikker en hariger. Nu is hun groei der ong wel uit en moet zeggen, met het zaaien op 12/12 met Hps dat de groote van deze planten heel goed meevalt. tot 70cm als je de toppen terug recht zet
                              P1150109.jpgP1150101.jpgP1150114.jpgP1150113.jpg

De stekken van die van buiten komen, gaan ziener ogen vooruit! Hun bladen in de lucht en de witte kopjes worden groter op de planten, ze hebben bijna of niet stilgestaan!
                              P1150110.jpgP1150107.jpg

De ww heeft iets over de streep geweest denk ik, de nieuwe bladen vertoonde overvoedings verschijnselen, geel van punt die naar binnen trekt. ze heeft enkel nog maar een heel licht dieet Mr1 +calgreen en bloom. Snap het niet goed..
                              Dieet bestaan nu uit water met calgreen tot de nieuwe blaadjes op top terug fris zijn.
                              P1150105.jpg

De Chemdog is een rare plant, ze heeft de volwassen afmetingen en maar komt niet op gang in het bloeien.
                              Ook lijkt het erop dat ze herma aan het worden is.. foto is niet geheel duidelijk, het is ook nog niet heel duidelijk binnen enkele dagen zal die met zekerheid kunnen gezegd worden..
                              P1150112.jpg

Door het volle hok heeft de Omni white fem het beetje moeilijk bij te houden met de groten, ze komt achter, en haar opbouw is iets wat aan de rare kant, ook bij deze nog geslacht vertoning.
                              P1150115.jpg

Temperatuur en luchtvochtigheid Ok
                              P1150103.jpg

Grtz Bubba

P1150116.jpgP1150118.jpg

logo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.giflogo_mr.gif
                              sigpic

Comment

Scherp groen is niet lelijk.

Comment

Bezig...
                                X