Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Japs, kan het niet laten om toch niet met me 250 te eindigen
Vorige run was 250hpi en dan 250 hps in de bloei en de opbrengst kon beter vind ik.
Planten nu zijn ook veel groter dan vorige run daar wrs de HPI ze klein en kortgenood heeft gehouden.
Nu enkel hps op 12/12 en je merkt duidelijk het verschil in grote!
Indeed die spreader..
Wel smalle, het staat gericht op de planten die spreader het meest nodig hebben, sommige planten komen iets hoger dan de andere en staan zo dus dichter op de lamp en die spreader helpt tegen de warmte op die plaatsen
De 400w lamp is geinstalleerd en heeft de eerste nacht achter de rug, ik ben nog niet gaan kijken omdat ik te laat op was deze morgen en de lamp was al uit, maar ik ben er zeker van dat ze er van genoten hebben !
Hier zijn foto's van 2dagen geleden met de 250w lamp.
De flipper Dames
Er zijn kleine problemen opgekomen bij een van de twee dames, topblaadjes zijn geel geworden en redelijk rap verdord. Ze hebben al de hele week geen voeding gekregen omdat ze toen op het randje stonden. Snap het niet goed..
Ik heb ze gisteren gevoed om mss door het onthouden van voeding dat er toch iets niets klopt...
Foto zegt meer P1150277.jpgP1150278.jpgP1150279.jpg
Die blaadjes bovenin kan zijn van het te warm staan of te dicht bij de lamp staan maar als je al een tijd geen voeding heb gegeven dan zou ik maar eens wat gaan geven mss dat het weg trekt....
Comment