Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met Bubba en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Met Bubba en Metrop

Welke slechte foto's

Ziet er allemaal goed uit.

Gaat zo door.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Spijtig man ...of het daadwerkelijk aan de buitenplant gelegen heeft ?? only god know's
      Vertroetel de overgebleven planten maar een beetje ,zien er goed uit trouwens .
      Led's grow !

Comment

Heel erg jammer, maar iIk zou me heel gauw op de WW richten, wat een joekel is dat....

Comment

@silas, fijn dat je ook even komt binnen wippen
          Niet alle planten staan er op en anders doe ik meer me best om betere details te hebben, soit, het is te pruimen ^^

@ bodos, ik denk het wel, durf met 80% zekerheid zeggen, spint zat er, dat was zeker, dus de kans dat die de oorzaak zijn is dus heel groot

@ Mama: Die ww moet ik eens overdoen, maar dan met groei, is inderdaad een dikke madam aan het worden
          sigpic

Comment

Heyyy,

Je kan tot kort voor de oogst nog spuiten met Plant Vitality Plus of Neem olie.
            Volledig bio en erg effectief.

Ripen van GHE schopt een plant onder de kont om snel af te rijpen. (met monokalifosfaat gaat het ook)

Ik hoop dat de Omni's White je smaakt !!

Greetzzz
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hoe bedoelje olie?
              Plant vitalty plus zal nog worden gebruikt, op de chemdog en omni white fem.
              De ww is daarvoor iets te compact..

Heb wat opzoekwerk over dat Monokalifosfaat en Ripen van GHE gedaan.
              Lijken goeie producten, en helemaal niet duur ook, enkel dat monokalifosfaat zijn zakken van 25kilo ^^

EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!

grtz
              sigpic

Comment

De nog reseterende dames

Omni white fem - Chemdog
                P1150424.jpg P1150430.jpg

De witte weduwe heeft iets op het blad, vind nie direkt terug wat het is, tekort, teveel..
                Ze is even over de rooie geweest maar is al terug geschroefd, zou dit er mee te maken hebben of heeft iemand een ander idee wat dit is ..?

P1150421.jpgP1150423.jpgP1150420.jpg

Grtz
                sigpic

Comment

ik heb dat ook nog gehad maar weet niet wat het juist is ben benieuwd of dat er iemand kan helpen
                  de omni white en chemdogg zien er goed uit bub

Comment

Weet ook niet precies, strips, spintschade, schade van over overvoeding ? dunno
                    sigpic

Comment

ik heb daarnet het zelfde probleem ontdekt bij mijn sour diesel iemand een idee???? grtz

Comment

Neem-olie is een eigen naam http://www.neem-holland.nl/neem-holl...000001&lang=NL

Ik koop eens in de zoveel jaar een baaltje MKF (monokalifosfaat) en doe dat in een zuurkool vaatje om het te beschermen tegen vocht.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Het is cometisch..
                          het klinkt eerder iets dat me vrouwtje zou aanslaan voor haar droge huid
                          bedankt voor de tip !
                          Maar is deze dan echt effecftief tegen spint? Zijn het niet de pafumes die de spintmijt wegjagen ? Zoals in lokale dierenzaken vlooien en luizen producten met parfumes werken ...?

grtz
                          sigpic

Comment

Yo Bubba,

Ik was eventjes niet meer mee in je topic. Wat een pech man met die massale spintuitbraak. Ik durf zo goed als zeker zeggen dat die van je buitenplanten afkomstig zijn . Ik ben daar zeer voorzichtig mee, zelfs mijn schoenen of sloffen gaan uit alvorens ik een voet in mijn tent zet, je weet nooit wat er aan je zolen hangt als je bvb uit de tuin komt, die kleine rotrakkers liften zo met je mee en hups... voor je het weet zitten ze in je hokje

Alvast veel succes toegewenst met de overblijvers

Grtz

Felix

Comment

lijkt op een voeding overschot bubb.ff rustig aandoen alleen ff water en dan ff aankijken en anders mg tekort.

Comment

THx felix daar ben je 100 correct in.. het is ind zeer jammer maar zo leer ik weer, haal nooit meer buiten naar binnen ^^

@vapoman, dat kijken we dus even aan.

Het lijkt dat dame chemdog en omni fem al even stilstaan, er gebeurd al de hele week niet zoveel..
                                verder updates volgen nog.

Grtz
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X