Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Spijtig man ...of het daadwerkelijk aan de buitenplant gelegen heeft ?? only god know's
Vertroetel de overgebleven planten maar een beetje ,zien er goed uit trouwens .
@silas, fijn dat je ook even komt binnen wippen
Niet alle planten staan er op en anders doe ik meer me best om betere details te hebben, soit, het is te pruimen ^^
@ bodos, ik denk het wel, durf met 80% zekerheid zeggen, spint zat er, dat was zeker, dus de kans dat die de oorzaak zijn is dus heel groot
@ Mama: Die ww moet ik eens overdoen, maar dan met groei, is inderdaad een dikke madam aan het worden
Hoe bedoelje olie?
Plant vitalty plus zal nog worden gebruikt, op de chemdog en omni white fem.
De ww is daarvoor iets te compact..
Heb wat opzoekwerk over dat Monokalifosfaat en Ripen van GHE gedaan.
Lijken goeie producten, en helemaal niet duur ook, enkel dat monokalifosfaat zijn zakken van 25kilo ^^
EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!
De witte weduwe heeft iets op het blad, vind nie direkt terug wat het is, tekort, teveel..
Ze is even over de rooie geweest maar is al terug geschroefd, zou dit er mee te maken hebben of heeft iemand een ander idee wat dit is ..?
Het is cometisch..
het klinkt eerder iets dat me vrouwtje zou aanslaan voor haar droge huid
bedankt voor de tip !
Maar is deze dan echt effecftief tegen spint? Zijn het niet de pafumes die de spintmijt wegjagen ? Zoals in lokale dierenzaken vlooien en luizen producten met parfumes werken ...?
Ik was eventjes niet meer mee in je topic. Wat een pech man met die massale spintuitbraak. Ik durf zo goed als zeker zeggen dat die van je buitenplanten afkomstig zijn . Ik ben daar zeer voorzichtig mee, zelfs mijn schoenen of sloffen gaan uit alvorens ik een voet in mijn tent zet, je weet nooit wat er aan je zolen hangt als je bvb uit de tuin komt, die kleine rotrakkers liften zo met je mee en hups... voor je het weet zitten ze in je hokje
Comment